*Kai Hartman
Okul bahçesinde Noah ve Emy'nin seçmiş olduğu bu garip kostümle diğerlerini bekliyorum. Noah Japon çizgi dizilerine bayılır. Şu an üstümde bulunan kıyafet bilmem neyden ne karekterinin kıyafetiymiş. Saçımıda turuncuya boyattım. Hatırladığım kadarıyla çizgi dizinin adı çamaşır suyu gibi bişeydi. Artık çizgi dizide çamaşır suyu reklamı çekiyorlar mı napıyorlar orasını bilemiyorum.
Okul resmen hayvanat bahcesi karışımı sirk gibi bişeye dönüşmüş. Yanlız tüm okul gelmiş lan. Okul etkinliklerini bu kadar seviyorlar mıydı? Seksi kıpkırmızı şeytan kostümlü -bana her gördüğü yerde asılan- sınıf arkadaşım(!) yanıma geldi.
Kız: Siz genelde okul etkinliğine katılmazdınız. Ne oldu?
Aha yine sırnaşmaya başladı. Şimdi bizi Jayden görürse yanlış anlar. Yanlış anladığı için beni dinlemez. Beni dinlemediği için de benden ayrılır.. Hayıırrr! Nayrılık nolmaz! Nolamaz!
Kız : Allo~ Beni dinlemiyor musun?
Kai : Ha?! Şey biraz uzak dursan. Kostümümü Noah ayarladı. Sen Noah'ı bilirsindir herhalde..?
Kız : Ahh~ Doğru. Noah bu konularda çok ciddi oluyordu. Üzgünüm.
Kız sonunda ayrıldı be. Sümük gibi yapışmıştı. Çimen gözlüm varken sana noluyor be?! Hııhhh.
Kai : Canımız sıkılıyordu. Geldik işte. Okul etkinlikleri bu kadar seviliyor muydu?
Kız : Geçen sene etkinlikleri harikaydı canım~ Okulun keltoş müdürünün dırdır konuşması hariç, herşey müko oluyor canım~ Neyse canım ben kaçtım çüüz~
Cüz ne be?! Iyy. Bu sırada Noah yanıma geldi.
Kai : Noah? Diğerleri nerede?
Noah : İkinci giriş kapısının yanında. Seni bekliyoruz.
Kai : Orada mı buluşacaktık?
Noah: Evet.. Çabuk ol.
Buluşma yerini yanlış anlamışım. Kafam nerde benim? Neyse karekterimi bozmak istemiyorum. Cool'um ben. Cool olucam.
Noah : Kai performansa kadar Jordan'la gezsem~
Kai : Bana niye soruyorsun oğlum? Performansa yetişte, o zamana kadar istediğini yap.
Noah küçük çocuk gibi ellerini çırptı. Okulun ikinci giriş kapısının yanına varmadan önce melek kostümüyle çok güzel görünen Isla ve kovboy kostümüyle çok komik gözüken Jane'de vardı.
Jane: MERHABA KAİ!!!
Kulaklarımı kapattıp yüzümü buruşturdum.
Kai : Ne diye bağırıyorsun be!
Jane : Etrafına baksana! Herkes harika gözüküyor! Şu hayalet olacağım diye çarşaf giymiş şahıslar hariç tabi.
Eliyle bir grup kişiyi gösterdi. Harbi lan. Sjssjsjssjsj. Çarşaf giymişler, puhaha...
Aaa..bizimkilerin yanında Jayden'lerde var. Kiyyaa~ Sevgilim kedi olmuş. Çok tatlı. Neden kedi olmuş ki? Jordan da kedi olmuş. Mor kedi. Gözleri sarı mı? Lens takmışlar galiba. Gözlükleri de yok. Saçlarını ilk defa dağılmış olarak görüyorum. Orada ne konuşuyorlar acaba? Ah! Silgi, Jayden'in silgisi. Cebimden Jayden'in silgisini çıkarıp Jayden'in önünde durdum.
Kai : Jayden, merhaba. Silgini defterimin arasında buldum. Yanlışlıkla almış olmalıyım. Al silgin.
Silgiyi Jayden'e uzattım. Bana şaşkın bakışlarla bakıyordu. Beni mi tanıyamamıştı acaba? Yok ya. Ondan değildir. Yüzüm ve sesimden tanırdı yani. Etrafa bakındım. Bizimkiler de Jayden kadar şaşkındı. Hatta Amy'nin ağzı bir karış açılmıştı. Tekrar Jayden'e döndüm ve gülümsedim. Elini uzattı bende silgiyi avuç içine bıraktım.
Jayden: Te..teşekkür ederim.
Amanın sevgilim kızarırmışta. Çok tatlı. Önemli değil anlamında bir gülümseme sundum. Beni anlamış olacak ki o da bana gülümsedi. Bizimkilere döndüm.
Kai : Neden herkes bana böyle bakıyor?
Amy : Nasıl anladın!?
Kai : Neyi nasıl anladım?
Jordan kahkaha atıp önümde durdu. Bunlar baya birbirlerinin kopyası olmuşlar.
Jordan : Oyun oynuyorduk.
Kai : Nasıl yani?
Asher : Hangisinin Jayden, hangisinin Jordan olduğunu bilmeye çalışıyoruz. Beş... dakikadır.
Kai : Ne yani beş dakikadır hangisinin hangisi olduğunu bilemediniz mi?
Amy : Hahaha....evet. Sen ise hiç tereddüt etmeden bildin.
Jordan : Evet~ bu da ödülün.
Jordan elindeki balkabağı şeklindeki sepetten bir çikolata uzattı. Bende aldım. Jayden'e göz ucuyla baktım. Sırıtıyordu. Eğer ikisini karıştırsaydım kesin ayvayı yerdim. Ben ayva sevmem bile. Merak ederek sordum.
Kai :Tek bilen ben miyim?
Noah elindeki çikolatayı gözüme sokarcasına gösterdi.
Jordan : Ah, hayır. Müdür Bey bizden bu oyunu gördüğümüz herkezle oynamamızı istiyor.
Kai : Ah, anladım. Peki neden bir mor kedi olduğunuzu sora bilirmiyim?
Jayden : Gösteri için.
Amy : Gösteri mi!? Ne gösterisi?
Jordan : Etkinlik sonunda tiyatro-
Amy : TİYATRO MU!? Ne tiyatrosu ?
Jayden : Bir çok oyun olucak aslında. Ama biz Alice Harikalar Ülkesinde oyununda oynayacağız.
Noah : Aaa~ şu kediyi mi oynatacaksınız?
Asher : Iyi ama bunun için bir kişi yeterli değil mi?
Jordan : Hocanın bir isteğiydi. Gösteriyi izlerseniz anlarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovex3!! ( boyxboy )
Novela JuvenilDikkat!!! Boyxboy içerir. Rahatsız olacaklar okumasın. ............................. Birinci çift : Zorla ödevlerini yaptırdığı çocuğa aşık olan bir bad boy. İkinci çift : Bütün kızlarla arkadaş, çoktan eşcinsel olan bir genç gördü ve ilk görüşte a...