*Jayden Rockwell
Abim ve ben ikiziz. Bunu söylemeyi unuttum herhalde. Abim benden sadece 2 dakika önce doğmuş olsada ona hep abi dememi isterdi. Bende alıştım abi demeye. Zaten beni hep koruyup kolamaya çalışır. Bazen beni rahatsız etsede abimi çok seviyorum.
Artık aynı okula gideceğiz. Okula kayıt oldu. Sınavlarını da geçti. Şimdi sıra okula gitmek. Okula geldiğimizde herkez bize bakıyordu. Şaşırmadım. Çünkü abimle birbirimize çok ama çok benziyoruz. Abim benden uzun(169cm) mavi gözlü ve genelde çoğu zaman dedemin eski şapkasını takar.
Dedem ölmeden önce yanına ziyarete gittiğimizde abim şapkayı bir şekilde dedemden almıştı. Ve dedem öldükten sonra anı olarak şapkaya fazla önem verdi. Çünkü dedemi çok severdi. Şapkayı her zaman yeni gibi durmasını bir şekilde sağlıyor.
Okuldakiler öyle şaşırdılar ki ikizim olduğuna. Onlara abimden bahsetmiştim. Ama hep abi dediğim için benden büyük sanmışlar. Öğretmenlerim bile o kadar şaşırdı ki bizi soru yağmuruna tuttular.
Ha bide abim okula giriş sınavları sayesinde okulun 2.si oldu. Tabi haliyle yerini kaptıran Emily buna biraz bozuldu. Ama sonra kendisine geldi.
''Siz ikiniz artık benim rakiplerimsiniz. Bilin ki sizi geçmek için elimden geleni yapıcam.''
Emily'yi sadece bir yıldır tanısamda daha doğrusu pek tanımasamda böyle bir tepki vereceğinden emindim. Çünkü o okulun çalışıp çabalayan, enerji dolu, sevimli gülüşlü, saçını hep iki yandan bağlayan zeki ve iyi kızı.
Okuldan sonra :
Okuldan çıktıktan sonra abimle kafeye doğru gidiyorduk. Abim daha önce çalıştığım yere gelmemişti ve görmek istediğini söyledi. Ve nedense baya mutlu gözüküyordu.
Jai : Bugün çok mutlu gözüküyorsun.
Jon : Artık EN SEVDİĞİM CANIM KARDEŞİM ile birlikte olucağım için olmasın.
Jai : Ben de seninle birlikte olmaktan mutluyum ama sanki başka bir şeyler saklıyorsun gibime geliyor.
Jon : Öyle mi gözüküyor?
Jai : Evet. Öyle gözüküyorsun.
Jon : Bilmem. Mutluyum işte.
Abimle konuşa konuşa kafeye geldik. Içeri girdiğimde pek fazla kişi yoktu. Mutfağa girdim. Bayan Kety ve Bay Peter konuşuyorlardı. Beni gördüler. Bende selam verdim.
Jai : Merhaba bayan Kety, bay Peter.
Ikisi birlikte: Merhaba Jayden.
Bu sırada abim de mutfağa girdi. Abimi gören Bayan Kety ve Bay Peter şaşırdıkları belliydi. Abim onlara doğru biraz yürüdü.
Jon : Merhaba efendim. Ben Jayden'in abisiyim. Adım Jordan.
Bayan Kety: Ama siz birbirinize çok benziyorsunuz.Abim hemen cevap vermedi. Yanıma geldi kolunu omzuna attı. Ve beni kendisine çektikten sonra otuz iki dişini göstererek sırıttı. Gözleri yay şeklini aldı. Bu abimin mutlu olduğunu gösteriyor. Çünkü mutlu olduğunda hep böyle güler.
Jon : Tabiki benziyoruz. Sonuçta ikiziz.
Abimin söyledikleri Bayan Kety'yi daha çok şaşırtmışa benziyordu. Çünkü bana doğru sanki açıklama bekliyormuş gibi bakıyordu. Ben de abim gibi gülümsedim ve ikiz olduğumuzu söyledim.
Bir saat kadar abim diğer çalışanlara ile de tanıştı. Hani şu üniversiteliler. Hepsi önce şaşırmışlardı. Ama pek fazla zaman geçmeden abimle arkadaş oldular.
Geldiğimizden yarım saat geçmişti ki kafe dolmaya başladı. Ben de hemen işimin başına geçtim. Abim bir kaç atıştırmalık şey yedikten sonra biraz kitap okudu. Bir saat kadar sonra yanıma geldi.
Jon : Ben gidiyim artık.
Jai : Neden ki?
Jon : BENİM BİRİCİK KARDEŞİM, iş arıyacağım.
Jai : Niye ki?
Jon : Ben de artık kendime bakabildiğimi göstericem. Hem sana yük olmak istemiyorum. Bunu evde konuşmuştuk.
Jai : Senin nasıl inatçı olduğunu bildiğim için ısrar etmiyorum ve işime dönüyorum.
Abim yanaklarımı sıktıktan sonra el sallayıp gitti. Şimdi düşündümde abimle Emily'nin benzer huyları var. Emily'nin bir kuzeni var erkek ama kız gibi. Ve abimin bana yaptıklarının aynısını Emily kuzenine yapıyor.
Gözüm diğer kafeye kaydı. Camı yüzünden içerisini doğru düzgün göremiyorum. Ama Kai ve arkadaşlarının orada olmadığını biliyorum. Çünkü sınavlar gibi yarışmalarda başlayacaktı artık. Onlarda yarışma için bazı hazırlıklar yapmalıydılar. Bende sınavlar için çalışmam lazım. Fazla vakit geçirdiğimi düşünerek işime döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovex3!! ( boyxboy )
Novela JuvenilDikkat!!! Boyxboy içerir. Rahatsız olacaklar okumasın. ............................. Birinci çift : Zorla ödevlerini yaptırdığı çocuğa aşık olan bir bad boy. İkinci çift : Bütün kızlarla arkadaş, çoktan eşcinsel olan bir genç gördü ve ilk görüşte a...