Bölüm 52 İyi Birisi

83 5 0
                                    

*Jayden Rockwell

Okul kafeteryasında :

'' Nee?! ''

Kai: Benim iyi birisi olduğuma inanmıyorsunuz. Ben de düşündüm taşındım size ne kadar iyi birisi olduğumu göstermeye karar verdim.

Ağh!

'Bu aptal senin sözlerinden alınmışa benziyor.'

Hadi ama ona hiç birşey demedim ki.

'Her halde bizim düşündüğümüzden daha aptal olmalı.'

Kai geçen gün benimle bir şeyler yapmak istediğini söylediğinde ona ödevim olduğunu söylesemde beni telefonla aramaya devam etmişti. Görmezden geldim. Ama dayanamayarak telefonu açtım. Ona biraz anlayışlı olmasını, ders tekrarı yapmam gerektiğini ve sevgili olduk diye her zaman birlikte olmamıza gerek olmadığını söyledim. Sonra onun konuşmasını bekledim. Kısa bir süre hiç bir şey demedi. En son tamam dedi ve kapattı. Tamam ne ya!?

Jayden : Kai iyi birisi olacağım diye kendini zorlamana gerek yok.

Amy : JayJay haklı Kai.

Jayden : JayJay!?
Kai : JayJay ne be!?

Amy : JayJay bizim Jayden işte~

Asher : Neyse ne. Jayden haklı eskisi gibi kaba değilsin. Ve sorun çıkartmıyorsun. Kendini fazla kasmana gerekyok.

Kai : Biliyorum. Ama işte kendimi bunu inandıramıyorum. Yani bunu tamamen kendi isteğimle yapıyorum. Sizden istediğim nasıl iyi birisi olunur onu söylemeniz.

Hepimiz Kai'nin bu sözlerine şaştık kaldık.

Noah : Waoe. Dostum. Eğer hep böyle.. böyle..

Jordan : Olgunca?

Noah : Evet evet. Eğer hep böyle olgunca konuşursan herkes senin artık iyi birisi olduğuna inanır.

Kai : Sadece olgun bir şekilde konuşmam mı gerekiyor yani?

Asher gözlerini devirdi.

Asher : Sadece konuşmak değil davranışlarına da dikkat etmelisin. En önemliside öfkene sahip çıkacaksın.

Kai : Nasıl yani. Of~ iyi birisi olmak ne kadar zormuş.

Jordan : Benim bir önerim var.

Kai : Nasıl bir öneri?

Jordan : Bir hafta boyunca hiç bir karşılık beklemeden yardıma muhtaç herkese yardım edeceksin. Seni kızdırmaya çalışanları kafana takmıyacaksın. Yani aptal bir ergen gibi değilde olgun bir yetişkin gibi davranıcaksın.

Kai : Anladım.

Jordan : Yapabilir misin?

Kai : Yapıcam.

Noah : Kai~ bu hafta yarışma var.

Amy : Hani şu Michael'de olacak.

Noah : Hani şu nefret ettiğin Michael.

Kai Michael ismini duyunca yüzünü buruşturdu.

Jordan : Bu daha iyi. Eğer onların karşısında olgun bir yetişkin gibi davranabilirsen herkese karşı öyle davranabilirsin.

Kai : İyi birisi olucam. Bu yüzden dediğin gibi olgun bir yetişkin gibi davranıcam. Onlara karşı bile.

Jordan : Hadi be koçum kim tutar seni! 😃 Bu arada Michael kim ?

Kai : Jayden'i yaralıyan şu gerizekalı kendisini çete lideri sanan kişi.

Jordan : Onu gebertiçeğim. 😃

                   ------🐽------

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lovex3!! ( boyxboy )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin