*Kai Hartman
Sinemada:
Bunlar gerçekten de kız mı? Insan öldürürken katile tezahürat yapmak nedir yahu? Bunlar deli deli hemde zır deli. Neyseki az kişi var. Neyse işte bu kızlar bağırmaya daha doğrusu hayvan gibi sesler çıkarmaya başladıklarında biz erkekler daha az rezil olmamak için bir kaç sıra geriye oturduk.
Ben bir şekilde çimen gözlümün yanına oturdum. Solumda sırayla Jayden, Jordan ve Noah. Sağımda Asher, Lukas ve bir kaç koltuk uzakta Atticus var. Niye uzakta oturdu ki bu şimdi? Neyse ne.
Tepkilerine gelirsek. Jayden korkudan tir tir titriyor. Ay kıyamam. Noah yüzünü Jordan'ın boynuna gömmüş. Asher az çok tepki veriyor. Jordan ise hiç bir şey yokmuş gibi gülümseyerek izliyor. Atticus da öyle ama gülümsemiyor. Lukas...lan! Bu çocuğa ne olmuş böyle. Yüzü bembeyaz. Hemen Asher'i dürttüm. Parmağımla yanındakini gösterdim. O da Lukas'a baktı. Gözleri şaşkınlıkla büyüdü. Sonra eğikerek Lukas'ın kulağına birşeyler söyledi. Ikisi tam ayağa kalktıklarında filmden bir çığlık koptu. Tabi bizim korkaklardan da. Ulan ben bile korktum lan!
Noah Jordan'a daha da sokuldu. Ve, vuhuu Jayden bana sarıldı. Oh yeah baby. Gelelim ayağa kalkan bu ikisine. Lukas korkup Asher'in arkasına sarıldı. Ve...ulan bir de ağlıyor mu bu?
Diğerleri fark etmiş olmalı ki hepsi ikisine bakmaya başladı.
Asher : Bir şey yok. Onu dışarı çıkarıcağım. Siz izlemeye devam edin.
Lukas hala ona sarılıp ağlarken Asher elini tutup dışarı çıkardı. Korktuğunu söylemişti. Ama bu kadarını da beklemiyordum. Şu kız Emily koşarak peşlerinden gitti. Amy bize dudak büzerek baktı. Bakışı 'hevesim kaçtı ve yalnızım' diyordu. Tanıyorum bu kızı. Açıkçası benim de hevesim kaçtı. Soluma döndüm. Ve ayağa kalktım. Dikkatlerini çekmiştim.
Kai : Ben de çıkıyorum. Gelmek isteyen?
Jayden hala gözleri kapalı elini kaldırdı. Yerim ben bunu.
Jordan : Bende çıkacağım.
Parmağıyla çıkış kapısını gösterdi.
Jordan : Onlar için biraz endişelendim.
Noah : Bende.
Hepimiz ayağa kalktık. Atticus'a baktım. Oda ayağa kalktı.Amy'de peşimizden geldi. Tam çıkacakken filmden bir çığlık daha duyuldu. Noah ve Jayden çığlık çığlığa kaçtılar. Bizde -Atticus hariç- bunların haline gülerek peşlerinden gittik.
Dışarı çıktığımızda onları bulamadık. Telefonumu cebimden çıkartıp Asher'i aradım. Sinemanın önünde bulunan kafeye gelmemizi istedi. Kafeye gittik. Emily tek başına oturuyordu. Bizi fark edince -kalabalıktan dolayı herhalde- utanarak elini kaldırdı. Yanına varıp oturduk.
Jordan : Diğerleri nerede?
Emily : Lavaboya gittiler.
Amy : Sen iyi misin?
Jayden'e sormuştu. Hala titriyor.
Jordan : Jayden içecek soğuk birşeyler ister misin? Kendine gelirsin.
Jayden sadece başını sallamakla yetindi.
Yanımıza bir garson geldi ve Jordan soğuk bir su getirmesini istedi. Garson yanımızdan ayrılırken bir ses koptu. Yaşlı bir çiftin poşetleri yırtılmış meğer. Meyve sebze ne varsa hepsi yeri boylamış. Bizimkiler durur mu hiç? Durmadılar. Yaşlı çifte yardıma gittiler. Ben mi? Yok ben oturuyorum. Çünkü beni hala Bad Boy sanıyorlar. Jayden'de yardıma gidecekti ama titremesi hala durmamıştı.
Kai : Otur oturduğun yerde. Hala titriyorsun.
Jordan: Doğru söylüyor.Otur sen.
Yerdeki herşeyi toplayıp bir yerden getirdikleri poşetlere doldurdular. Atticus poşetlerin hepsini aldı eline.
Kai : Yardım lazım mı?
Atticus baş parmağını göstererek 'Ben hallederim Bro' bakışlarını attı. Ve yaşlı çiftle birlikte gitti.
Jordan : Herkez lavaboya. Bu kirli ellerle yemek yedirtmem kimseye.
Jordan Noah'la, Amy Emily'le birlikte gitti. Kaldım mı başbaşa sevdiğimle? Kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovex3!! ( boyxboy )
Teen FictionDikkat!!! Boyxboy içerir. Rahatsız olacaklar okumasın. ............................. Birinci çift : Zorla ödevlerini yaptırdığı çocuğa aşık olan bir bad boy. İkinci çift : Bütün kızlarla arkadaş, çoktan eşcinsel olan bir genç gördü ve ilk görüşte a...