* Kai Hartman
Telefonumun titremesiyle telefonumu cebimden çıkartım. Çimengöz mesaj göndermiş. Yanımda otururken neden mesaj atıyor ki?
Çimengöz: Sorun ne? Yüzün asık.
(Gülümser.) Geri mesaj attım.
★Belalım: Seni yanlız bıraktığım için üzgünüm. Onların sana bir şey yapacaklarını veya yaptıklarını düşünmek beni çıldırtıyor. Ama beni düşündüğün için mutluyum. ^.^
Çimengöz: Üzülme bana bir şey olmadı. Ve endişelenme bir şey yapmadılar. Yapamazlar. Sen varsın ya benim için. Ben teşekür ederim. ^.^
★Belalım: Şu an ÇOK MUTLUYUM SEN BUNLARI BANA SÖYLEDİN YA. Şey...Sen nasıl telefona bakmadan mesaj atabiliyorsun??? °.°
Çimengöz: Harflerin kalvyedeki yerini ezberledim.
★Belalım: Oha! Yuh! Çüş! Nasıl becerdin bunu? Telefonunu bu yıl yeni almamış mıydın sen!?
Çimengöz : Ezberleme çocuk işi. Sen onu bunu boş ver. Seninle önemli bir konuda konuşmam gerek.
★Belalım: Tamam.Önemli konu?
Çimengöz : Şu konu işte.
★Belalım: Hangi konu?
Çimengöz : Şey işte...Sen bana şey ettin ya. Hani işte o konu.
★Belalım: OMG! Teklifim mi!?
Çimengöz : Evet.
★Belalım: OMG! Gülüyorsun yoksa! Kabul mu edeceksin!?
Çimengöz : Olabilirde...
olmayabilirde...
bilemiyom...
her şey...
olabilir.
★Belalım: Yaa! Bütün hevesim kırdın. Bir de her kelimeyi ayrı yazmış erqen.
Çimengöz : :D Yarın konuşalım.
★Belalım: Tmm.
(Y.N: Tirip atıyor erqen.)Telefonumu kapatıp masaya bıraktım. Yemekleri yedikten sonra tatlıları geçtik. Jayden tam bir çikolata canavarı çıktı. Jordan'ında kardeşinden bir farkı yok açıkçası. Daldılar çikolatalı pastaya. Yüzleri çikolata oldu. Jayden'in yüzündeki çikolataları yalamamak için daha doğrusu Jayden'in üstüne atlamamak için şu an resmen kendimle savaşıyorum. Noah'ın benden kalır bir yanı yok.
...........[°<.♥.♥.♥.♥.♥.......
Amy : Sahile gidip havai fişeklerle oynayalım. Lütfen~ Lütfen~ Lütfen~ Lütfeeeen~
Asher : O şeyler çok tehlikeli. Hem havada soğuk.
Amy : Soğuksa ne olmuş? Denize girmeyiz. Şey onlarında küçüklerinden alırız. Onlarla oynarız. Lütfeeeen~
Emily : Sahilin yakınında harika ötesi çok güzel bir yer biliyorum.
Amy : Gerçekten mi? Nasıl bir yer?Emily : Sahilin yanındaki orman var ya. O ormanın iki yüksek tepesi var hani mütiş manzarası olan iki tepe. O tepekerin arası. Harika güzel bir yer.
Amy : Gidelim.Gidelim~ Lütfen~ Nollluuuurrrğğğ...Gidelim.
(Amy bir şekilde herkezi ikna eder.) (Y.N: Başarının etlerini yiyerek.)
Noah : Sahil biraz uzak değil mi? Nasıl gideceğiz?
Kai : Benim arabayı alırım da bunca kişi sığmaz şimdi.
Jayden : Araban mı var?
Kai : Evet. Ama pek kullanmam.
Noah : Araba bulmak dert değil. Ben bir arkaşımdan ödünç alırım. Asıl konu kim kullanıcak. Ben sürmeyi bilmem.
Asher : Ben biraz tedirgin oluyorum ve kulanamıyorum. Atticus biraz iri bu yüzden arabanın sürücü koltuğuna sığamıyor. Amy'yi hiç sormayın. En sor seferde neredeyse ölüyorduk.
Jordan : Ben biliyorum.
Amy : Ciddi olamazsın.
Jordan : Ne ya! Yaşıma göre araba süre bilmem hiçte anormal değil.
Emily : Boş ver Amy. Sonuç olarak sahile gidebileceğiz.
Amy : Doğru ya.
Amy bir elini yumruk yapıp aniden havaya kaldırdı ve indirdi. Bu bir nevi onun zafer kutlaması diyelim.
Hesap ödeme işine gelince. Sizce ben burdayken arkadaşlarıma hesap ödetir miyim? Içerinden biri sevdiğim adam çimengözlümse. Tabiki de ödetmem. Ama Asher'le paylaşarak ödedik. Ne yapsam yapayım tek başıma ödememe asla izin vermez bu çocuk.
...........[°<.♥.♥.♥.♥.♥.......
Asher : Herkez evine gidip hazırlansın.
Lukas : Neden?
Jordan : Demek istiyor ki üstünüze doğru düzgün seyler giyin.
Noah : Evet. Şimdi orası çok soğuktur. Kasım ayındayız sonuçta.
Kai : Şimdi ayrılırsak nerede buluşucağız?
Amy : Park uygun mu?
Emily : Bence olur.
Jordan : Uygun.
Noah : O zaman bir saat sonra parkta buluşalım. Bye bye ~
Eve gidip iyice hazırlanayım bende. Sonuçta sevdiceğim de orda olacak. Bu aşk beni ne yaptı lan. Iyice aşkımlı böcüşümlü konuşan kızlara döndüm ayol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovex3!! ( boyxboy )
Teen FictionDikkat!!! Boyxboy içerir. Rahatsız olacaklar okumasın. ............................. Birinci çift : Zorla ödevlerini yaptırdığı çocuğa aşık olan bir bad boy. İkinci çift : Bütün kızlarla arkadaş, çoktan eşcinsel olan bir genç gördü ve ilk görüşte a...