*Jordan Rockwell
Jordan : Lukas giy şunu.
Lukas : Ben böyle iyiyim gerçekten.
Jordan : Olmaz öyle. Üşütüp hasta olursun sonra. Hadi bırak nazı. Giy şunu.
Lukas : Tamam ya~ Ver giyiyim.
Büyük ikna yeteneğim sayesinde Lukas' a uzun kollu kazağı giydirebildim.
Jordan: Bak şimdi oldu.
Lukas : Teşekkür ederim.
Vahaa domatese döndü çocuk. Arkama baktığımda Noah telefonuyla ilgileniyirdu. Birisiyle yazışıyor herhalde. Kıskanmalı mıyım? Arkadaşlarıdır canım.
Asher: Kiminle konuşuyorsun?
Lafımı ağzımdan aldın be dostum.
Noah : Yazışıyorum.
Gıcık mısın oğlum?
Asher: Kiminle yazışıyorsun?
Noah : Mia. Ve bil bakalım ne istiyor.
O kim lan!?
Asher : Ben nerden bilebilirim!?
Noah : Tamam. Kızma. Atticus'la bir buluşma ayarlamamızı istiyor.
Atticus mu? Koca oğlan mı? Oysa sorun yok canım, verdik gitti.
Kai : Ciddi olamazsın!?
Asher : Eee bu harika.Noah : Harika biliyorum. Ama kıza ne diyeceğimi bilemiyorum.
Asher: Bir randevu ayarlamaya çalışacağanı yaz. Ben Atticus'la konuşurum.
Konuş konuş. Nikah şehitleri bile olun bence.
Noah : Tamamdır.
Lukas : Peki Atticus kabul etmezse?
Anaa o da var değil mi?
Asher : Kabul edecektir. Hemde çok sevinecektir. Mia hem güzel hemde hamaratır. Biraz da utangaçtır.
Oh oh. Ne güzel bir gelin adayıymış öyle.
Kai : Biraz da salak.
Asher : Kai! Bazı şeyleri biraz geç anlıyor o kadar.
Herkesin bir kusuru vardır canım. Müko olması şart değil.
Kai : Ne yaparsanız yapın. Ben karışmıyorum.
Noah : Sana sormadık zaten.
Ne bu küçük çocuklar gibi birbirlerine dil çıkarmalar.
Jordan : Cık cık cık. Ne bu böyle küçük çocuklar gibi birbirlerinize dil çıkarmalar. Size hiç yakıştıramadım. Bırakın didişmeyi de şu nefis mi nefis sarmalardan yiyin.
Sarma dolu koca kabı yüzlerine kadar dayayarak almalarını bekledim. Her ikiside birer tane alarak yediler.
Noah : Woah. Harika bu.
Kai : Güzelmiş. Aaa bakın Anna mesaj atmış.
Anna mı? Mia'ya ne oldu?
Asher: Ne demiş?
Noah : Dur okuyorum 'Mia mutluluktan tepiniyor. Yardım etmeyi kabul ettiğiniz için teşekkürler.' demiş. Bakalım... ha buldum. 'Bu ilişkinin tamamen arkasındayız. Rica ederiz. Mia & Atticus=♥♥♥♥' Vee gönder.
O kalplerini yerim ben senin. Civcivime bak hele. Aşk profesörü resmen. İlişki demişken ne kadar da beli ediyorlar. Sizi çifte kumrular sizi. Çözdüm olayınızı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovex3!! ( boyxboy )
Teen FictionDikkat!!! Boyxboy içerir. Rahatsız olacaklar okumasın. ............................. Birinci çift : Zorla ödevlerini yaptırdığı çocuğa aşık olan bir bad boy. İkinci çift : Bütün kızlarla arkadaş, çoktan eşcinsel olan bir genç gördü ve ilk görüşte a...