*Kai Hartman
Al işte sordu. Nasıl söyleyebilirim ki kardeşi İçin geldiğimi? Abisi ile aram iyi olmazsa Jayden'le aram daha da açılabilir
Kai : Yok önemli bir şey. Sadece başım ağrıyor. Ağrı kesici almaya gelmiştim.
Noah : Bende var.Sınıfta veririm. Kafeteryadakiler ne oldu?
Kai : Ben tam atağa geçecektim ki Asher hepsini geri gönderdi.
Noah : Tam da Asher'den beklenen bir davranış.
Kai : Zaten kızgındım. Tam fırsat bulmuştum sinirlerimi çıkaracak bir şeyler. Ama ne yazık ki Asher var. Onları dövmem için bir neden bulmuştum. Aaa...şey bu arada...
Ikiside bana bakıyordu. Hadi şimdi tam sırası.
Kai : ...Şu...yaralanan çocuk, Jayden iyi mi?
Sormasam mıydı? Adını bari söylemeseydim iyiydi ya.
Kai : Yani şey...başı sarılmış ya o yüzden dedim. Kötü bir şey yoktur umarım.
Sonlara doğru sesim incelmişti. Jordan bana bakmayı kesip Jayden'in yattığı daha doğrusu saklandığı yatağa doğru yürüdü.
Jordan : Jayden kalk! Bak senin için endişeleniyorlar.
Jayden söylenenin aksini yorganın içine dahada girdi.
*Noah Valencia
Jayden yataktan çıkmayınca Jordan yorganı çekiştirmeye başladı. Jssjsjsjssj çok komik gözüküyorlar.
Jordan : Hadi.Çık.Artık!
Jordan yorganı çekiştirirken bir yandan Jayden'i çıkması için ikna etmeye çalıştı. Ama Jayden'de yorganı sıkı tutuyor olmalı ki yerinden bile kıpırdamıyordu. Gülmemek için kendimi zor tutuyorum. Kai'ye baktım sırıtıyordu. Herhalde o da bunu komik bulmuştu. Kai'de bana baktı. Üç saniye kadar bakıştık. En sonunda ikimizde dayanamayıp gülmeye başladık. Anırıyorduk mu desem?
Kai:Jsciwokdfokdkskfjskdkdmsmfkwkfofifiddividkdkfkckfkfkffkgkfkfkffkskgrdjviwoeigidivioadkv
Noah:jdkdckckjdksdkxkfkdkdkddkjddkdkdkdkdkxkdkdkdkddkdkdkdddjdkdoworotoaxkcjsnoqfk
Ben hala gülerken Kai gülmeyi kesti. Jordan ise yorulmuş ve yorganı çekiştirmeyi bırakmış. Bende gülmeyi kestim.
Kai yatağa doğru ilerledi ve yorganı tek eliyle bir çırpıda cool bir şekilde çekti. Jayden elleriyle yüzünü kapatarak iki büklüm yatıyordu yatakta. Jordan yanına gidip onu kaldırdı ve ellerini yüzünden çekti.
Jordan : Neden böyle bir şey yaptın ki?
Jayden : Kavga edeceğinizi sandım.
Ayyy yerim bunu.Çok tatlı. Ben bu çocukla konuşurken en az on kez filan düşüneyim en iyisi. Fazla kırılgan.
Noah : Bunun için endişelenmene gerek yok. Kai asla ilişkilerime karışmaz. Sadece iki kez karıştı o kadar. Biride önceki sevgilimden ayrılmamı istedi. Bende ayrıldım.
Kai : O şerefsiz seninle sevgiliyken başkaları ile oldu. Gerizekalı. Kendine başının çaresine bakarsın sandım. O şerefsizin gerçek yüzünü görürsün sandım ama sen ayakta uyuyordun.
Noah : O sözlere kanmamak elde değildi. Hem sen anlatınca ayrıldım zaten.
Kai'ye masum köpek bakışımı attım. Derin bir iç çekti.
Kai : Gerçekten de salaksın. Ben olmazsam ne yaparsın sen.
Sırıtarak Kai'nin koluna girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovex3!! ( boyxboy )
Ficção AdolescenteDikkat!!! Boyxboy içerir. Rahatsız olacaklar okumasın. ............................. Birinci çift : Zorla ödevlerini yaptırdığı çocuğa aşık olan bir bad boy. İkinci çift : Bütün kızlarla arkadaş, çoktan eşcinsel olan bir genç gördü ve ilk görüşte a...