Lovex3!! || Bölüm 45 Aile Kıyameti Kopacak

75 4 0
                                    

Watty bölümün bir kısmını yayımlamamış. Tekrar okuyun lütfen. Şu ◆ işaretli yerden devam edin lütfen.

*Asher
    
Dayımın bunu yaptığına inanamıyorum! Gazozlara azdırıcı ilaç eklemiş!! Bana da o gazozlardan içirdi!! Bende Lukas'a ağh!!! Neyse ki kendimi tuttum. Duş beni sakinleştirmişti.

Dayımı evde tutmamım tek bir sebebi var. Eğer kalacak yerleri yoksa anneme giderler. Ve ben annemi rahatsız etmelerini istemiyorum.

Teyzem dayım kadar değil. İşleri kötü olunca kendisini alkole verir. Ve bu yıl neredeyse iki yıldır üstünde durduğu davayı kaybetmiş. Bir adamı hapse atmak da istiyor diyebiliriz. Ama iki yıllık çabası boşa gitti.

Bu gün gelen zarfa kadar öyleydi. Zarfın üzerinde sadece teyzemin ismi yazıyordu. Başka bir şey yoktu. Zarfta adamı ömrü boyunca hapiste kaldıracak bilgiler bulunuyordu. Teyzem o adamı tecavüz etmekle suçluyordu sadece. Ama zarfta soygundan tut cinayete teşebbüse kadar bir çok bilgi ve delil vardı. Teyzem sevinçten çığlık atıp. Zarfla birlikte gitti. Evden çıkarken şunları söyledi.

"Adaletin önünde diz çökmesi gereken biri var. Ve ben o kişiyi yerin dibine sokucam. Hahaha."

Haa, söylemeyi unuttum. Teyzem biraz işkoliktir.

Iki saat sonra:

Teyzem uçağa atlayıp gitmişti. Dayım ise yine bir yerlere gitmişti. Ha! Kapı çaldı. Kesin yine sarhoş olarak geldi uyuz herif. Söylene söylene açtım kapıyı. Beklediğim kişi kesinlikle abim değildi.

Asher : Abi burda işin ne?

Abim Oliver üniversiteyi burada okuyup bu sene mezun olmuştu. Ve geçen sene birlikte  kalıyorduk. Abim sorduğum soruyla kaşlarını çattı.

Oliver: Abin uzun yoldan gelmiş. Hoşgeldin yerine neden sorusu haa! Öyle olsun Asher. Bende kalacak başka bir yer bulurum. Hmm.

Abim kızlar gibi trip atıp gideceken kolundan tuttum.

Asher : Öyle demek istemedim. Ben sadece seni aniden görünce şaşırdım. Hoşgeldin. Sefa getirdin abicim. Hadi geç içeri.

Abim yüzüme bakıp güldü. Ve içeri girdi.

Oliver : Bugün için hazırlansan iyi olur kardeşim. Alie kıyameti kopacak.

Ne?! Ne demek istiyor!? Yok ya sadece beni endişelendirmek istiyor o kadar. Sonuçta hep yaptığı şey.

Asher : Yine ne işler karıştırıyorsun?

Abim mutfağa gidip bir elmayla döndü. Koca bir ısırık alarak konuştu. Görgüsüz diyecem ama  ayıp olacak.

Oliver : Valla bu sefer ciddiyim kardeşim.

Kapı zili çaldı. Herhalde bu sefer dayımdır. Zilin ısrarlı çalmasına karşılık kapıyı aniden açtım. Masmavi elbisesiyle her zamanki gibi güzel olan Stella ablam duruyordu karşımda.

Stella : Merhaba Asher.

Asher : Merhaba abla.

Dur bir dakika...ablam burda!!!

Asher : Abla! Senin ne işin var?

Stella : Ablaya öyle denir mi? Aaa, ayıp. Annemler gelir yarım saatten. Hadi yiyecek bir şeyler hazırlayalım.

Asher : Annemler derken?

Stella : Annem, büyükbabam, büyükannem, anneannem, dedem, halam, iki amcam, kocam Daniel ve bir de benim iki yaramaz. Kim olacak başka?

Lovex3!! ( boyxboy )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin