Lovex3!! || Bölüm 5 Ikinci Çiftimiz

318 10 4
                                    

*KAI Hartman

Bugün de her zamanki bardaydım. Saate baktım yeşil gözlü çocuk parkta bekliyordur herhalde. O fotorafları gönderdiğim de yüzündeki ifadeyi görmek isterdim. Nasıl da korkmuştur.

Baya içmişim. Başım baya ağrıyor. Parka geldiğimde çimen gözlünün mesaj attığım yerde olduğun gördüm. Biraz eğlenim dedim bari. Arkasından omzuna elimi koydum sonrada belinden tuttum. Korkmuş olmalı ki titriyordu. Sonra yüzüme baktı. O yeşil gözlerle tekrar buluşmuştum.

Kendini benden çekip mesajları benim attığımı sordu. Bende benim attığımı eğer proje ödevlerimi yaparsa fotorafları yok edeceğime dair söz verdim. Kabul etti zaten kabul etmek zorundaydı başka şansı yoktu. Yüzüne gülüp parktan ayrıldım.

Başım ağlıyordu. Yolda bardaki kızlardan bir kaçı ile karşılaştım. Bunlarda hiç rahat bırakmıyorlar. Ne sürtükler yahu. Bırakın istemiyorum. Artık kimseyle yatmak istemiyorum.

Sabah:

Amy bana eğer okula geç kalırsam yine o saçma okulun ne kadar önemli olduğunu anlattıkları derse girmek zorunda kalacağımı,eğer o derse girmek istemiyorsan hemen okula gelmemi söyledi. Bende en hızlı şekilde okula koştum.

Noah: Niye geç kaldın yine?

Kai:Bu seni ilgilendirmez! Kız kılıklı.

Noah:Sen kime kız kılıklı diyorsun! Ha!!!

Asher:Hadi ama sabah sabah başlamayın yine.

Amy:Çocuklar çocuklar sakin olun.

Diğerlerine aldırmadan önden ilerliyordum. Dün gece eve gitmedim. Sahilde sabahladım. Ve tabiki de kimse buna inanamadı. Nede olsa herkezin gördüğü; gördüğü her kıza yavşayan bir playboyum sonuçta. Gerçeği söylemem gerekirse yaz tatili boyunca kimseyle olmadım.

Dört ders uymuşum. Sonra sıkılıp müdür beye küçük bir şaka yapayım dedim. Buz gibi bir kova dolusu su.Bu müdürde bi salak her ay yaparım bu şakayı
Her zamanda kanar mal gibi . Buz gibi sular üstünden boşalınca bağırmaya başladı.
-Kim yaptı lan bunu çıksın hemen ortaya!

Tabi canım tabi. Bah çıkarım. Müdürün kızı bu sene lise birdi. Babasını bu halde görünce yanına koştu. Ve ispiyonladı evet ispiyonladı ama yanlış ispiyonladı. Neden mi? Çünkü babasına siyah kazak giyen birisi olduğunu söylemiş. Babasıda bizim sınıfa girip kızına kimi yaptığını sordu. Neden mi bizim sınıfa girdi? Ahh... Doğru söylemeyi unuttum. Benim takım siyah kazak giyiyorda ondan . Kız kişinin yüzünü görmediğini söylesede babası ısrarcıydı. Kız seçe seçe Asher'i seçti. Ne seçim ama Asher nerdeyse kimseyle alay etmez hatta hiç etmez. Derslerine bile çalışırdı. Yani iyi birisi olduğu doğru bizim takıma sesi iyi olduğu için almıştık sadece. Ha bide çocukluk arkadaşıyız o kadar.

*Asher Axton

Kai yüzünden benim başım belaya girdi. Onun yerine ben ceza aldım. Kıza kızamazdım. Babasının sinirlendiğini görünce korktuğunu anlamıştım. Ve okulda daha yeniydi.

Başkalarına kolay kolay kızmam. Kai ve diğerleri ile bara gitmemin tek sebebi Amy. Onu korumak kollamak için gidiyorum. Çünkü onu kardeşim gibi görüyorum. Zaten ne yapar eder onu bardakiler azıtmadan evine gönderirim. Kai, ah düşünmek bile istemiyorum. Onun yoldan saptığını düşündükçe kendimi işe yaramaz olarak görüyorum. Bir arkadaşıma bile yardım edemiyorum. Noah zaten bi eşcinsel olduğunu herkez bilir. Genelde kız gruplarıyla takılır. Ne kadar kabullenmesede kız gibi davrandığı doğrudur.

Ceza olarak okulun kantinini temizlemem istendi. Tam temizliği bitirdim derken sınıftan bir burslu öğrenci yanıma geldi.

-Şey senin diğerlerine göre derslerine önem verdiğin ortada. Eğer anlamakta güçlük çektiğin bir konu olursa bana sorabilirsin. Tabi istiyorsan. Yanlış anlama sadece yardım etmek istiyorum.

Çocuğu süzmeye başladım. Bi an vampir filan sandım. Çünkü köpek dişleri baya büyüktü. Saç rengi turuncuydu. Göz rengi gri. Teni ise bembeyaz. Çocuk onu süzdüğümü anlayınca utanmış olacak ki yüzü kızardı.

Asher : Adın Lukas'tı değil mi? Aynı sınıftayız aslında iyi olur. Bugünki derslerde yorgundum. Ve pek birşey anlamadım.

Lukas : Evet ben Lukas. Adımı hatırladığın için gercekten çok mutluyum. Beni genelde takmazlar. Okulda o kdar çok çalışkan öğrenci varki ben onların biraz son sıralarındayım. Şimdi düşündümde sen belki daha iyileri ile de çalışa bilirsin.

Sonlara doğru sesi kısılmıştı. Konuşmakta zorlandığı ap açıktı. Söyledikleri beni biraz şaşırtsada.Gülümsedim. Böyle kişiler genelde kırılgan olurlar.

Asher :Hayır, hayır. Sorun değil.

Lukas : Gerçekten mi?

Asher : Gerçekten bana yardım etmeni gerçekten çok isterim.Yani senin gibi bir güzel kızla kim çalışmak istemez ki?

Bunu söylediğimde Lukas bana ters ters bakmaya başladı. Kaşlarını çattı ve yüzünü buruşturdu. Derin bir nefes aldı. Sonra tekrar bana baktı.

Lukas : Sen şimdi benim kız olduğumu mu düşündün ? Hatta ve hatta güzel bir kız.

Şaşırdım. Ne demekti ki bu şimdi?

Asher : ....Ne?....Nasıl? ....Yani sen şimdi.....Şimdi sen kız....değil misin?

Lukas:Kız filan değilim. Hem nerden çıkardın kız olduğumu? Okulun ilk günü görmedin mi erkek üniforması giydiğimi!?

Bağıra çağıra kafeteryadan çıkan Lukas'ın arkasından şaştım kaldım. O kadar güzel bir yüzü vardı ki evet yüzü kıza benziyordu. Hele hele büyük gözü, dolgun kirpikleri, pembe dudağı...

Kafeteryayı temizlefikten yani cezam bittikten sonra her zaman ki kafeye gittim. Bizim takımdakilerin hepsi budaydı. Kai, Noah, Amy,Atticus ve tabiki kafede çalışan sevimli arkadaşım Isla.Kafede başka birisi yoktu.

Benim geldiğimi anladıklarında Kai ve Noah gülmeye başladılar.

Kai : Kız da seçe seçe seni seçti ya helal olsun ona sana da helal olsun koskoca kantini tek başına temizledin ya.

Bu ikisi de mal mal gülmeye başladı. Bazen gerçekten de sinir bozucu oluyorlar.

Asher : Kızın suçu yok ki. Babasından korktu sadece. Bütün suç bende zaten. Neden senin yaptığını söylemedim acaba?

Kai : Vay vay vay iyi çocuk Bay Asher, tehdit de edermiş ama başaramazmış . Neyse benim ilgilenmem gereken işlerim var.

Amy: Ne işi bu ?

Noah : Evet ne işi bu yoksa yine mi sürtüklerle buluşacaksın.

Noah yüzüne Kai'in attığı taşı yemesi bir oldu. Bu ikiside kavga etmeden duramıyor. Onları aldırmadan her zamanki yerime oturdum.

Lovex3!! ( boyxboy )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin