Lovex3!! || Bölüm 39 Bestim Kankam

78 4 0
                                    

Yarım saat sonra:

*Lukas

Amy ve diğerleri buraya gelirken tanıdık birileri ile karşılaşmışlar. Ortaokul arkadaşları. Kıvırcık sarı saçlı, teni biraz kahverengi olan Ada adında bir kız. Bu havada üşümüyorlar mı bunlar? Kısacık bir etek ve bir v yakalı tişört giymişti. Diğer kız ise havaya göre uygun giyinmişti. Adı Emma. Kısa düz siyah saçları yumuşacık gibi gözüküyordu. Gerçektende yumuşak mıdır acaba? Bende saçımın yumuşak olmasını istiyorum. Emily saçımı dağıtmayı, Asher saçımı okşamayı seviyormuş. Yumuşatıcı gibi bir şey var mıdır ki? Ablama sorarım o bilir. Neyse konumuza dönelim. Amy ve diğerleriyle gelen sonuncu kişi siyah saçlı, kırmızı ceket giyen Leo adında bir çocuktu. Ve geldiğinden beri tıkınıyordu.

Asher ve diğerleri geldiğiklerinden beri onlarla konuşuyorlardı. Bayadır görüşmüyorlarmış. Birazcık kıskansamda Asher'in gülümsemesi beni benden alıyor.Çünkü baya eğleniyorlardı .Noah hariç.  Zoraki bir gülümsemeyle oturuyordu. Emily, Jayden ve Jordan abi -abi diyorum çünkü.. çünkü öyle demek geliyor içimden- sınavlar hakında falan filan konuşuyorlar. Noah'la konuşsam mı? En iyisi konuşayım.

Lukas : Aa..şey... iyi misin?

Biraz şaşırmıştı. Sonuçta onunla ilk defa konuşmaya çalışıyordum. Yüzüne sahte bir gülümseme taktı.

Noah : Hmm. Ben iyiyim.

Kaşlarımı çattı.

Lukas : Yalan söylüyorsun değil mi?

Kahkaha attı. Kahkahası da sahteydi.

Noah : Nerden çıkardın bunu? Hahahhaa.

Lukas : Nasıl olduğunu bende bilmiyorum. Ama küçüklüğümden beri insanların yalan söylediğini anlayabiliyorum. Ve sen de şuan yalan söylüyorsun.

Jordan : Kim yalan söylüyor?

Jordan abi birden araya girmesiyle ikimizde şaşırdık. Kendime gelerek Noah'ın asık suratını işaret ettim.

Jordan : Hmm. Peki hangi konuda?

Lukas : Rahatsız olduğu bir konu olduğu belli. Ama ben iyiyim bahanesiyle geçiştirmeye çalışıyor.

Jordan : Hmm. Noah'cığım, sarı civcivim hemen dökülüyorsun.

Jordan abi sıcakkanlı, samimi ve herkesle anlaşacak bir yol buluyor. Onu kendime model olarak görüyorum. Onun gibi herkesle anlaşabilsem.

Noah : Şey...

Noah sorununu anlatacakken üç yapılı ve az ucundan birazcık yakışıklı - kimse Asher gibi olamaz- bizim yaşlarımızda üç çocuk geldi. 

Amy : Yaa! Sizin ne işiniz var burda!? Kaybolun! Gidin!

Jordan abi biraz endişelenerek kalktı.

Jordan : Amy sakin. Bu ne kızgınlık? Hem sahildeyiz. Burası halka açık bir alan.

Amy kaşlarını catıp, dudağını büzdü.

Amy : Bana ne ya! Jack'i göreceğime annemlerin dırdırını çekerim daha iyi.

Jack'miş adı. Jack denen çocuk Amy'nin sözlerini aldırmadan Noah'a bakıyordu. Amy bi Jack'e birde Noah'a bakıp bağırdı yine!

Amy : Hop hop! Bir daha Noah'ı kandırmaya düşünüyorsan avucumu yalarsın!

Noah mı? Kafam karıştı şimdi.

Jack : Bu seni ilgilendirmez.

Amy : Beni gayet ilgilendirir. Noah benim bestim, kankam. Hem..hem artık yeni bir sevgilisi var. Uzak dur ondan!

Sevgili mi? Anan Tanrım dedim. Bu çocuk Noah'ın eski sevgilisi.

Jack : Kim?

Amy panikler gibi oldu. Etrafına bakındı. Sonra Jordan abinin omuzlarından tutarak Jack'in önünde durdurdu.

Amy : Jordan.

NE!!!

 

Lovex3!! ( boyxboy )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin