Lovex3!! || Bölüm 33 Hoyt be!

96 5 0
                                    

* Asher Axton

Buna inanamıyorum. Şimdi Lukas'ın arkadaşları ve benim uslanmaz arkadaşlarım birlikte sinemada film izledik. Gerçi filmin yarısını izlemeden çıktık. Kafede birlikte yemek yedik. Gerçi Kai ve Micheal kavga çıkarabilirdi. Neyseki çıkmadı. Kai'de hiç sorun çıkarmadı. Ve şimdi de Lukas ve arkadaşlarıyla buluşup sahile gideceğiz. Benim küçük şirin sevgilim de orada olacak. Eğer Kai bir sorun çıkarırsa onu gebertirim. Ah! Geç kaldım. Herkez gelmiştir çoktan.

Parka doğru koşmaya başladım. Parkın önünde küçük bir minibüs -bu Noah'ın arkadaşının arabası- ve Kai'ni üstü açık kırmızı spor arabası. Havalı gözüküyor değil mi?

Noah : Hadi ama Asher çok geç kaldın.

Asher : Geldim, geldim. Herkez burada mı?

Amy : Evet yani hayır. Jayden içecek almak için gitti.

Asher : Içecek mi?

Emily : Annem biraz yemek yaptı da onları getirdim yeriz diye.

Kai'nin arabasının arkasındaki piknik sepetlerini görünce onların 'biraz'dan fazla olduğu belliydi. (Kahkaha atar.)

Asher : Biraz mi?

(Digerleride gülmeye başlar.)

Kai : Yola çıkmazsak oraya baya geç varırız.

Amy : Ama Jayden daha gelmedi.
Kai : Siz yola çıkın. Ben Jayden'i de alır size yetişirim.

Jordan : Olur mu ki?

Kai : Olur olur. Bak valla kardeşini alır sağ salim getiririm.

Jordan : Iyi o zaman biz yola çıkalım. Bak kardeşime bir şey yaparsan külahları değişiriz.

Kai : Yedik kardeşini sanki. Bir şey yapmıycam. Söz.

Jordan : Iyi. Hadi sizde binin. Çıkalım yola.

Jordan sürücü koltuğuna, Noah ön koltuğa, Atticus minibüsün en arka koltuğuna -3. sıra- , kızlar ortaya, ben de Lukas'ın yanına ön sıraya oturdum. Jordan arabayı gayet iyi sürüyordu. Yolculuk iyi gitti. Amy biraz Jordan'ın boyu ile dalga geçmelerini saymazsak. Kız bi susmadı gitti.

*Kai Hartman

Vaahuu...Gönderdim sonunda. Planım işe yaradı. Sahile kadar Jayden'le olacağım. Yaşasın~

10 Dakika sonra:

Jayden : Kai..?

Jayden'in o mütiş harikalar harikası sesini duyunca arkama döndüm. Elinde bir poşet dolusu içecek, etrafa bakarak diğerlerini arıyordu. Sevincimi gizleyerek konuştum.

Kai : Onlar önden gitti. Hadi atla yetişelim şunlara.

Jayden : Tam..am.

Planım gereği arka koltukları eşyalarla doldurmuştum.
Jayden kem küm ederek ön koltuğa oturdu. Jayden'in elindeki poşeti alıp arkadaki sepetlerin birine koydum. Bende sürücü koltuğuna geçtim ve arabayı çalıştırdım. Eee...Şimdi ne yapacağım? Nasıl konuşmaya başlamalıyım?

Kai : Üstündekiler biraz abartı değil mi? Tamam soğuk olabilir. Ama yani sahile gidiyoruz. Islanabilirsin. Yani Amy var ki kesin herkezi sırılsıklam bırakır.

Jayden : Bedeni kapatmak zorundayım. Çünkü şey...

Zorunda mıydı? Neden ki?

Kai : Çünkü..?

Jayden : Çünkü bıraktığın izler hala gözüküyor.

Çok kısık bir sesle ve çok hızlı söyledi. Ilk söylediklerini algılamaya çalıştım. Sonra kafama dank etti. Onunla birlikte olduğumuz geceden daha üç hafta geçmişti. Yanaklarım neden ısındı şimdi? Kızardım mı yoksa? Aha! Valla kızarmışım. Aha! Jayden de kızarmış. Boğazımı temizledim.

Kai : Şey...ben...özür dilerim. O gece kendimi kaybetmiş gibiyim.
Jayden : Sorun değil.

Dur! Sorun değil mi dedi!?

Kai : Sorun değil mi?

Jayden : Yani...şey sevgili olduğumuz için sorun değil.

Kai : SEVGİLİ Mİ!? Yani şimdi. SEN ve BEN. Teklifi-

Jayden : Kabul ediyorum.

Kai : CİDDİ MİSİN!?

Jayden : Evet, ciddiyim ama bağırmayı kess- Neden ağlıyorsun!?

Kai : Mutluluktan.

Jayden : Tamam ama ağlama. Bak birlikteyiz artık.

Kai : Öyleyiz değil mi?

Jayden : Evet öyleyiz.

Kai : Teşekkür ederim bana bir şans verdiğin için.

Jayden : Aslında senden hoşlanıyor olabilirim.

Kai : Benden mi!? Cidden mi!?

Bağırıp, hem sırıtıp hem de göz yaşlarımı akıtarak baktım ona. Yüzü kıpkırmızıydı. Ama gülümsüyordu.

Jayden : Hayır. Sana aşık oldum.

Duyduklarımla karnımdaki yerli halkı başladılar afrika dansına. Göz yaşlarımı elimin tersiyle silip. Jayden'e yaklaştım ve dudağını küçük bir buse kondurdum. Öptüğüm için daha da kızardı. Gözlerini kaçıştırdı. Onu izlemek isterdim ama yola odaklanmalıyım.

Jayden : Ben susadım. Sen de içecek bir şeyler ister misin?

Jayden arkaya uzanarak bir kola aldı.

Kai : Yok hayır...Sen konuyu mu değiştirdin?

Jayden : Evet. Aynen öyle yaptım. Şimdi kapat şu konuyu.

Kai : Tamam............Sevgiliyiz be! Hoyt be! Sevgiliyiz!

Bağırışlarımla Jayden gülmeye başladı. Ben de ona eşlik ederek gülmeye başladım.

Lovex3!! ( boyxboy )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin