*Kai Hartman
Uyuya kalmıştı. Neden şaşırdım ki sanki.Onun bunlara alışkın olmadığından adım gibi emindim. Bunu yaptığıma bende inanamıyorum. Ama onu gördüğümde kendimi tutamadım. Ve kendimi kaybedercesine yapmıştım tüm bunları. Ne yalan söyleyeyim bundan zevk almıştım. Uyuyamadım. Üstünden kalkıp kıyafetlerimi giyip evden çıktım. Parkta dolaşıp duygularımı ve düşüncelerimi kararlaştıracaktım. Yoksa kendimi böyle çok kaybederdim.
*Jayden Rockwell
Uyandığımda Kai'nin yatağında buldum kendimi. Kıyafetlerim yanımadaydı ve Kai evde değildi. Kendimi zorluyordum ağlamamak için. Kai'in evinden çıktım. Evime geldim. Kendimi yatağa atarak ağlamaya başladım. Sonra ise telefonum çaldı. Arayan abimdi. Yeni uyanmış numarası yaparak telefonu açtım.
"Efendim abi....Ne?Şimdi iyimi peki? ....Ah...Tamam nasıl istersen...Hayır sorun yok gelebilirim. "
Çantama bir kaç eşyamı koydum. Ve çantamı alarak evden çıktım. Dünkü geceyi unutmalıyım. Kesin yine sarhoştu. Yoksa niye yapsındı ki zaten. Unut bunu Jayden unut!
*Kai Hartman
Onun evden çıkarken gördüm yada kaçarken hangisi daha uygun ise artık. Kafeye doğru yürümeye başladım. Şu diğer kafede çalışıyordu sonuçta. Gelirdi herhalde. Kafeye girdiğimde bizimkiler her zamanki yerlerindeydi . Asher hariç.
Noah berbat gözüküyordu. Alış veriş merkezinde çocuğun peşinden koşmuş ama onun izini kaybetmişti.O günden sonra aramaya devam etmiş ama hiç bir iz bulamamıştı. Biraz daha düşündüm de aradığı kişi çimen göz olamazdı. Çünkü o karşı kafede çalışıyordu. Onu mutlaka görmüştür yani. Ama...eğer aradığı kişi çimen göz ise ne yapacaktım. Çünkü alış veriş merkezinde gördüğüm çocuk yani görmeye çalıştığım çocuk çimen göze çok benziyordu. Ve o gün abisi ile alış veriş merkezine gittiğini söylemişti. Şuan delirmek üzerindeyim. Ne yapacaktım? Delirmek üzere olduğumu söylemiştim değil mi? Affedersiniz. Deliriyorum şuan.
Noah ile dalga geçer onunla kavga ederim.Bu doğru. Ama o benim çocukluk arkadaşımdı. Onu bu halde hiç görmemiştim.
Görmekte istemiyordum. Ama sevdiği kişi çimen göz ise onu kolay kolay ona teslim edemezdim. Çünkü onda almadığım bir tat almıştım. Onun yanındayken hiç hissetmediğim bir his kaplıyordu etrafımı.Kahvaltı yaptıktan sonra kafeden çıktım. Eve gittiğimde onu aramak için kendimi zor tutuyordum. Akşam olmuştu. Sabahdan beri yaklaşık yüz tane kız aramıştı.Benim kafa yandı. Hepsini kızgınlıkla reddemiştim. Amy hariç.Beni merak edip aradığında yorgun olduğumu söyleyip kapatmıştım telefonu.
Dayanamadım ve çimen göze bir masaj attıp gelmesini söyledim. Aldığım masajla yere yıkıldım. Gerçekten tam mesajı okuyacakken ayağım kaydı ve düştüm.
Çimen göz : Şey. Yanına şuan gelemem. Abim beni aradı. Anneannemin hasta olduğunu ve abime beni özlediğini. Beni görmek istediğini söylemiş. Şuan anneannemlere doğru gidiyorum. Anneannemin evi şehrin dışında bu yüzden oralarda bir süreliğine olmayacağım. Proje ödevini geldikten sonra yaparım. Tekrar Üzgünüm.
Kai : KAHRETSIN!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovex3!! ( boyxboy )
Fiksi RemajaDikkat!!! Boyxboy içerir. Rahatsız olacaklar okumasın. ............................. Birinci çift : Zorla ödevlerini yaptırdığı çocuğa aşık olan bir bad boy. İkinci çift : Bütün kızlarla arkadaş, çoktan eşcinsel olan bir genç gördü ve ilk görüşte a...