*Jayden Rockwell
"Jaaayyyydennn!!!"
Gelen sesle Micheal'in sözü yarıda kesildi. Abim adımı söyleyerek daha doğrusu bağırarak yanıma koşarak geliyordu. Noah, Asher, Lukas'ta onun arkasında daha yavaş bir tempoyla geliyorlardı. Abim kendisinden iki kat olan iri çocukları tek eliyle itirip daha doğrusu bir kenara fırlatarak yanıma gelip elleriyle beni sıkıca sarıp çok pis bir şekilde daha demin ayağa kalkan Micheal'a bakıyordu.
Jordan : Ne istiyorsun?
Micheal : İstediğimiz bir şey yok. Sadece konuştuk o kadar.
Kai sinirli ve çok hızlı bir şekilde bağırarak yanımıza geldi.
Kai : Micheeaall!!Kai, Micheal'ın boynuna yapışıp onu masaya ittirdi. Korkarak ayağa kalktım. Abim beni bıraktı. Ama kolumdan tutarak biraz geriye çekti. Neyse ki Asher gelip Kai'yi tuttup Micheal'den çekti. Ama Micheal yere yığıldı.
Asher : Sakin ol. Bir şey yapmamışlar işte.
Kai çok çok çok ama çok sinirli gözüküyordu.
Amy: Kai!Sakin ol.Olay çıkartma.
Kızlarda gelmiş. Kızıl saçlı çocuk Micheal'i yerden kaldırdı.
Kızıl saçlı çocuk : Özür dilerim.
Asher bir sorun çıkmadan çeteyi yanımızdan gönderdi. Eski yerime oturdum.
Asher : O kadar kızmana bir anlam veremiyorum. Hemen kavga çıkartmazdın sen. Şimdi ne oldu!?
'Bu kesin seni korumak istedi. ;) '
Amy : Onları sevmediğini biliyordum ama nefret ettiğini bilmiyordum.
'Nefret değil, kıskançlıktır o. ;) '
Kai : Ağğhh...Tamam, tamam. Zaten ben suçluyum hep. Üzgünüm oldu mu?'Vee.. yine yanı başımıza oturdu. ;)'
Amy, Noah ve Asher iç çektiler.
Asher : Bu arda Atticus nerede?
Amy : Iyi insan lafın üstüne gelirmiş.
Atticus geldi ve eski yerine oturdu. Biraz konuşup yemeklerimizi sipariş ettik.
Jordan : En sonda bol çikolatalı kek.
Jayden : Evet~
Çikolatayı duyunca el çarptım. Ama Kai'nin yanımda olduğunu hatırlayıp kızardım. Ayy..rezil oldum. Diğerleri de istedikleri tatlıları söylediler. Garson yanımızdan ayrıldıktan sonra bir sessizlik oldu. Konuşacak hiç bir şey bulamıyorum.
Emily : Şey...Tüm gün dolaşacaktınız değil mi özel bir planınız var mı?
Amy : Benim var.
Asher : Bar ve parti gibi şeyler olmazsa iyi olur.
Amy : Yok zaten.
Noah : Siz de gelsenize.
Jordan : Biz mi?
Amy : Evet gelin. Çok eğlencelisiniz.
Emily : Bilemedik ki şimdi...
Asher : Iyi olurdu. Kalabalık olursak.
Lukas'a mı bakıyor o?
Jordan : Bize uyar, değil mi kardeşim?
Jayden : Evet.
Emily : Peki ama ailemden izin almadan olmaz.
Amy : Ara o zaman.
Emily : Tamam.
Emily çantasında telefonunu çıkarıp bir numarayı tuşladı.
Emily : Merhaba anne...şey diyecektim. Arkadaşlarla biraz dolaşacaktık da...Geç gelebilir miyiz? *Diğerlerine bakar, Amy başını yukarı aşağı sallar.* Geç gelebilirmişiz. Evet, evet Lukas'ta gelecek...Teşekkürler anneciğim. Öptüm. Aldım izni. Kuzen seninde geleceğini söyledim.
Lukas : Ah..tamam.
Amy : Wow. Kuzen misiniz?
Emily : Evet.
.........[^<¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ♥
Garson yemekleri getirdi. Yemekler çok lezzetli. Kızlar kendi aralarında konuşuyorlar. Daha doğrusu Amy bir şeyler anlatıyor Emily'de onu dinliyor. Baya iyi anlaştılar. Noah ve abimde aralarında bir şeyler fısıldaşıyorlardı. Lukas, Asher'i kesiyor. Dur ne!? Asher onu fark etti vee.. gülümsedi. Lukas'ta kızardı ve önüne döndü. Atticus yemek yiyor. Kai'ye baktım. Neden üzgün görünüyor ki? Hamburgerimi yerken. Evet hamburger istedim. Telefonumu cebimden çıkartıp masanın altından Kai'ye mesaj attım. Kai mesajı okuduktan sonra bana baktı. Ben ise hiç bir şey yokmuş gibi yemeğimi yiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovex3!! ( boyxboy )
JugendliteraturDikkat!!! Boyxboy içerir. Rahatsız olacaklar okumasın. ............................. Birinci çift : Zorla ödevlerini yaptırdığı çocuğa aşık olan bir bad boy. İkinci çift : Bütün kızlarla arkadaş, çoktan eşcinsel olan bir genç gördü ve ilk görüşte a...