Bıktım

10.7K 492 72
                                    

Böyle bir olay yaşandığında artık insanların normal karşılamasından bu olayların sık sık yaşanmasından masum insanlarımızın ölmesinden böylesine lanet günler yaşamamızdan telefon bilgisayar başında bir şey yapamamaktan tek elimizden gelenin ailelere dua etmek olmasından ama o insanları geri getiremeyi o beş yaşındaki kızı okuluna geri gönderemeyip herkesin güvenliğinin sağlanamamasından, bu olayların sallanılmamasından en çok da bunu yapan insan sıfatı yakışmayan kişilerden BIKTIM. Dün akşam bölüm atmak üzereyken birden arkadaşım aradı ve bir patlama olduğunu söyledi. Babam mesleğinden ötürü şehir değiştirdiğinden Atatürk Havaalanında olma olasılığı yüksekti ve yüreğim ağzıma geldi. Kim bilir ben burda bu korkuyu yaşarken hangi aileler kaybettikleri için ağlıyordu, yas tutuyorlardı. Yaşamadıktan sonra kimse anlayamaz acısını, hiçbirimizi yaşamadan anyalayamayız. Kendi ülkemde rahat edememekten BIKTIM. Lütfen bana iyi olup olmadığınızı bildirin, kötüyseniz bana buradan mesaj atın size yardım etmeye çalışacağım ve dualarımı eksik etmeyeceğim. Hepinizi ayrı ayrı o kadar seviyorum ki, iyi olduğunuza dair kısa da olsa bir yorum atın. Dualarım ailelerle birlikte. Allah herkesin yardımcısı olsun, bu olaylar da artık bitsin artık çünkü kim kendi ÖZ vatanında güvende hissetmek istemez ki?

Bıyık 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin