tekrardan merhaba...

116 13 12
                                    

Merhaba şirinlerim, değerli okurlarım. Seneler sonra tekrardan hesabıma bakma kararı aldım. Aynı zamanda profilimde bir bildiri yayınladım ama ne kadarınıza ulaşır ne kadarınıza ulaşmaz bilemedim.

Sizi çok özledim, sizin bana ne kadar mutluluk verdiğinizi ve bu kitabı yazarken geçirdiğim senelerin beni ne kadar heyecanlandırdığını hatırladım. Hepinize kocaman bir özür borçluyum. Birden yok olduğum ve asla geri gelmediğim için. Özlemim burada bulunmayı ne kadar istediğimi hatırlattı bana. İki kitabı da baştan okuyup ne kadar değiştiğimi, fikirlerimin düşüncelerimin şimdi ne kadar farklı olduğunu gördüm. Çok ilginç geldi geçmişime bu kadar hızlı bakabilmek. Sizlerle olan her anımı çok sevdim, sizlerle çok eğlendim, sizler için yazmak bana hayatta hissettirdi.

Bıyık 2 nin finalini yayımlamak ve yeni bir kitapla sizleri selamlamak için geri döndüm. Umarım seneler boyunca yok olmuş olsam da bu bölümü görecek, benimle tekrardan buluşacak okurlarım olur. Olmasa bile iki üç gün içerisinde finali yayımlayacak ve kalemi elime alıp yazmaya devam edeceğim. Eminim ki birbirimizi bir şekilde bulacağız.

Hepiniz eski dostlarım gibi hissettiriyorsunuz ve beni bu kadar rahat v keyifli hissettirdiğiniz için çok teşekkür ederim. Sizin sayenizde senelerce yazmaya devam ettim, paylaşmasam da yazdım çünkü siz bana insanlara ulaşabileceğimi gösterdiniz.

Tekrardan, sizleri çok özledim. Umarım bu duyuru sizi bir şekilde bulur <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bıyık 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin