Duyuru

3.8K 194 91
                                    

Bir klasik neredeyse her bölümden sonra duyuru atmam ama gençler yeni bölümü attıktan sonra önceki bölümün yorumlarına baktım ve şu an ne kadar üzüldüğümü kırıldığımı anlatamam. Aynı zamanda da ne kadar sevindiğimi. Şöyle ki, uzun zamandır bölüm atmadım ve buna diyecek tek bir şeyim yok. En büyük yazarlar bile tıkanıyorsa benim gibi birinin de bölümü size en güzel şekilde sunarken tıkanması çok normal. Eğer benim böyle tıkandığım zaten kendime sinirlendiğim bir zamanda bana kötü yorumlarla geliyorsanız buna üzülmekten veya kırılmaktan başka verecek tepkim yok. Tam nihayet yeni bölümü attım mükemmel derken bir bakıyorum bölüm geciktirdim diye insanlar benden nefret etmeye başlamış. Arkadaşlar beni kitap olarak görmeyin, beni bir insan olarak görün. Benim yerimde tıkanan siz de olabilirdiniz. İyi yorumlar beni ileri taşıyanlar, tabiki her türlü eleştirisel yoruma açığım ama bana kötü tabirlerle yaklaşan yorumları duygusal olarak tölere edemiyorum. Ben sizi bu kadar severken benden birden böyle nefret etmeniz beni çok kırıyor. Tabi bu söylediklerim bana destek veren kişilere değil. Kötü yorumlar dışında çok fazla iyi yorum gördüm. Beni ben olduğum için seven, sadece kitap için sevmeyen okuyucularım olduğunu görmek beni çok mutlu etti. İyi yorumuyla da kötü yorumuyla de hepinizi çok seviyorum. Unutmayın ancak insan sevdiği kişilerden kötü sözler duyunca kırılır ama bu tıkandığım dönemde bana destek çıksaydınız daha sevinebilirdim. Hepinizi çok seviyorum, aşırı seviyorum. İyi ki varsınız, iyi ki size ulaşmışım. Hep yeriniz ayrı şirinlerim, her zaman.

Bıyık 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin