Mom

2.2K 108 5
                                    

Гл.точка на Хари:

Останах цялата вечер както ме помоли и изчаках да заспи. Не след дълго очите и се затвориха и заспа. Усмихнах се и погалих лицето и. Бях почнал да губя надежда. Толкова се радвам, че се събуди. Вече мога да дишам спокойно. Очите ми започнаха да се затварят и реших да легна на дивана. Наместих се до колкото беше възможно и затворих очи. Не съм спал от дни и умората ме налегна.

Гл.точка на Грейс:

Отворих очи и погледнах към ръката си. Премигнах и се огледах. Погледа ми попадна на спящия Хари. Гърдите му се спускаха и повдигаха равномерно. Очите му бяха плътно затворени, а лицето спокойно. Усмихнах се и издишах.

Две зелени очи ме погледнаха с изненада и ми се усмихна.

-Добро утро.-поздрави ме с дрезгав глас и се изправи.. -Кога се събуди?

-Преди малко.-погледнах към ръцете си и продължих. -Не исках да те будя.

-Няма проблем.-каза и седна до мен.

-От колко време съм в болницата?

-Пет дена.-отговори и хвана ръката ми. Ахнах и стиснах ръката му.

-Хари.. Ние.... Смисъл....

-Ще говорим затова като те изпишат. Всички много се притесниха.

-Добре.-съгласих се.

-Има някой, който иска да те види.-каза и се изправи. Погледнах го с объркване и се опитах да седна. -Чакай ще ти помогна.

Повдигна ме и ме намести в почти седнало положение. Понеже бях скала пет дни раните и оглузванията ми бяха почнали да задравяват. Облегнах се на възглавницата и издишах. Раната на гърба ме болеше, но скоро премина.

-Кой?

Не получих отговор вместо това той излезе и затвори вратата след себе си. Мина не повече от минута и някой влезе в стаята. Пристъпи бавно напред и ме погледна.

-Мамо.-ахнах и премигнах няколко пъти. Тя какво прави? Как ме намери?

-Мина много време от както те видях последно. Притесних се.-обясни и седна до мен.

-Как ме намери?-попитах вече съвзета от шока.

-Когато изчезна те обявих за издирване в полицията, всичките ти приятели разбраха.-започна и ме погледна в очите. -Кейт ми каза, че те е видяла в Рим и после лесно те намерих.-обобщи и въздъхна.

   Up {Harry Styles Fanfic }Where stories live. Discover now