Гл.точка на Грейс:
Мирис на ванилия и мента погали сетивата ми. Вдишах дълбоко и отворих бавно очи. Погледът ми бе замазан, затова затворих очи и изчаках. След минута ги отворих отново и се вгледах в тавана над себе си. Таван?!? Спомена за последните случки ме връхлетя. Издишах шумно и станах. Силна болка проряза тила ми. Хванах се за главата и стиснах очи. Изпсувах и се огледах.
До преди малко лежах на леглото, което се оказа с огромни размери. Чаршафите бяха бели като на места приливаха в бебешко розово. До леглото от двете страни имаше шкафчета в светло кафяво. На едното имаше часовник, а на другото снимка. Завъртях се и видях големия гардероб със старинна фасада. Пред мен имаше огледало и тоалетна масичка. Всичко беше в много фини цветове не се натрапваха. Завесите в тъмно син цвят се спускаха от двете страни. Стените бяха в много интересен син цвят преливащ на места в лилаво и сиво.
Разтърсих глава и прокарах пръсти през косата си. Къде съм мамка му? Та той ме отвлече. Започнах да се панирам. Огледах се още веднъж и погледнах часовника. Почти 6 сутринта е. Очите ми попаднаха на вратата и хукнах към нея. Не беше заключена затова я отворих и тръгнах по големия коридор. Видях стълби и минах по тях. Слязох на долния етаж и се огледах. Интериора беше съвсем различен. Бяло и златисто се преплитаха и имаше картини навсякъде. Премигнах и тръгнах напред.
Мисля че пред мен се появи дневната. Лол, това място е огромно. Пристъпих напред и се огледах. Бял диван. Стъклена черна масичка. Аквариум. Бар. И голямо наличие на книги.
-О,ти се събуди.-чух дрезгав мъжки глас зад себе си. Обърнах се и видях усилената му физиономия. -Добре ли си?-попита сякаш нищо не се бе случило и седна на дивана.
-Къде съм?-процедих през зъби.
-Вкъщи.-отвърна и ме погледна развеселено. Забавно ли му е?
-Защо съм тук?
-Защото...-изправи се и тръгна към мен. Стиснах зъби и тръгнах успоредно назад. Ръката му хвана моята и ме дръпна към себе си. Залитнах и се узовах в ръцете му. -......си моя.-продължи, а дъха му се удари във вратът ми.
Преглътнах и тялото ми настръхна. Свих ръце в юмруци и се отскубнах от него. Погледнах с всичката ненавист, която имах я себе си.
-Не съм твоя. Не съм ничия собственост. Принадлежа само и единствено на себе си.-изсъсках и скръстих ръце. -На теб най малко.-продължих и заключих погледна си с неговия. Тази игра се играе от двама.
ESTÁS LEYENDO
Up {Harry Styles Fanfic }
FanficЕдно момиче. Съсипан живот. Ново начало. Едно момче. Нов живот изпълнен с препятствия и един неочакван край. Какво се случва,когато всичко за което си се борил отива подяволите.?.... Главни герои : Harry Styles as Harry Styles Grace Kas as Grace...