A fürdőbe siettem,ahol lófarokba kötöttem a hajam és megmostam a fogamat.Sminket most nem vittem fel, mivel tudom hogy senki sem fog látni a sötétben.A ruhám egy sötét kék egyberuhára esett, amit a derekánál megkötöttem egy övvel.Lebaktattam a lépcsőről,majd a hűtőből kivettem egy üveg bort.Dannek írtam egy levelet, de szerintem fölösleges volt,mivel úgy is én érek haza előbb.Felvettem ugyan azt a tornacipőt ami tegnap volt rajtam, majd kiléptem az ajtón,s azt bezártam.
****
Háromnegyed óra után megérkeztem a megbeszélt helyszínre. Már a távolból láttam Amy lámpa alatt fénylő szőke haját,vagyis sejtettem hogy ő az,de ez a sejtésem igaznak bizonyult.Közelítettem felé,mikor meglátott, odarohant hozzám,majd átölelt.
-Csá csajszi! -mondta
-Szióka hercegnő! -mondtam vigyorogva.
Odavezetett a cuccaihoz, ami a gát padkáján tornyosult,ami között, persze volt alkohol is.****
Arrébb ültünk a sötétbe, ahol az egyik lámpa nem világított.
Átbeszéltük ezt az egész Dolános dolgot,
és eközben elfogyott már az első üveg bor...mi lesz még itt ma este....
A második üveg alkohol nyitása közben, két-három srácot láttunk közeledni,a biciklis sávban.Igen..most feltehető az a kérdés,hogy mért nem fél, két nő/lány(kinek mi)az éjszaka kellős közepén,kettesben?Nos azért,mert ahol ültünk, ott volt kb.50 méterre egy apartman ház féleség,szóval ha valami baj van,olyat ordítunk mindketten, hogy még pár utcával lejebb is hallják azt.
-Uuuu figyelj Hell... -kezdte a mondandóját a szöszi -mersz vagy merszezzünk.
-Naaaa -szólaltam meg.
-Én kezdem, mivel én hoztam fel ezt a csodás ötletet...-mondta Amy,széles mosollyal az arcán -Mivel már a harmadik srácot nem látom... ezért a kettő srác közül le kell smárolnod valamelyiket!!!!
-Ohhkééé -- mondtam--de ha valami csajt smárolok le az a te hibád lesz...mert már annyit sem látok.
-Nyugi mááár...ez csak egy merész döntés... -nyugtatott le Amy-ha valami baj lesz, a feladatosdira foghatod.
Amy már azt se tudta hogy,miket beszél, de az a helyzet, hogy én sem.
A srácokat várva álltam a biciklis sáv melletti füves úton, majd a barátnőmre vetettem pár olyan
pillantást, hogy én ezt inkább mégse akarom...
A lámpánál, ahol ültünk, nem égett a gát lámpáinak a fénye.
A két fiú egyre közelebb volt,én pedig egyre jobban izgultam hogy mi lesz azután, de igazából leszartam mert hát... beittam.
A két fiú már csak egy lámpa sorral arrébb volt, ami kb. úgy 20méter.Elindultam, mit sem törődve a következményekkel.Odaértem a kicsivel alacsonyabb sráchoz (a másik sráctól,nem tőlem volt alacsonyabb)majd még a sötét lámpa fényénél már majdnem odaértem hozza teljesen.Megindultam felé, az arcát még nem is láttam egyiküknek sem.Furán nézték rám, majd megcsókoltam az egyiket....ilyenkor még nem számítottam arra,hogy ki a fenét csókoltam én meg....persze ittas állapotban.Elég ratyi rész lett,tudom jól, de megyek nyaralásra és még előtte akartam hozni részt, mivel ott nem tudok majd feltölteni semmit.😅
YOU ARE READING
Egy merész döntés...
FanfictionSZERKESZTÉS ALATT 16 éves Helen Blake totál szokatlan élete.Az egész egy nyaralással kezdődött ahol megismeri a Dolan ikreket,majd az egyikbe beleszeret. 16+