A várva várt smaciból csak egy puszi lett,mikor megláttam hogy kihez is mentem oda.Ő volt az.Az a fiú aki fellökött az áruházban.Aki miatt kávés lettem.Ethan.
Köpni nyelni nem tudtam.Csak álltam ott, földbe gyökerezett lábbal, és tátott szájjal.Kintebb lépett a fényre,így ő is meglátott engem.
-Nem tudtam, hogy már itt tartunk... -mondta hatalmas vigyorral az arcán.Én csak meredten néztem a másik alakra a sötétben,aki nagyon hasonlított rá így tudtam ki az.
-Jössz egy pólóval... -mondtam, majd össze kulcsoltam a kezeimet és egy apró mosolyt biccentettem felé.
-Helllo srácokkkk -mondta Amy majd át karolta a sötétben bujkáló fiút.
-Bocsi skacok,beütött nála a pia...-szólaltam meg.
-Naaa van piátok? -szólalt meg a még mindig sötétben bujkáló fiú.
-Vaaan háttt -mondta Amy majd elindultak ketten a padunkhoz ahol a még megmaradt alkoholok voltak.Ethannel ketten maradtunk ott.
-Még egyszer bocsi a tegnapi dologért.-mondta a szememet fürkészve.
-Nem baj,csak váratlanul jött, és kellemetlen volt,dehát túlélhető.
-Ami azt illeti... ha úgy kiengesztelhetnélek, veszek neked ezer pólót is,csak ne haragudj.Azóta lelkiismeret furdalásom van.-mondta a zöldes szemű fiú.
-Oké,elvihetsz vásárolni..megengedem..-mondtam úgy mint egy kis királylány, mintha neki minden percben ilyen ajánlatokat tennének fel --amúgy viccelek, nem kell elvinned sehova, mondtam,hogy nem haragszok.
Ethan elnevette magát, és továbbra is a szemembe nézett,szinte egy pillantást sem vett le róla.
-Öhhm... és mondd csak...-próbáltam tereleni a kellemetlen pillanatot-- hol vannak az őreitek vagy mik...meg az ilyenek?
-Ohh..te tudsz erről? -mondta csalódottan.
-Hát...mondjuk úgy -mosolyodtam el,mint a tejbe tök--aznap találkoztunk a fanjaitokkal.. és azt hittem baszakodnak, de nem.
-Ez kínos így... -nevetett fel.
-Mégis hogy?-néztem kérdőn,de a mosoly még mindig ott volt az arcomon,biztos... a pia miatt.
-Hát hogy így ismertük meg egymást... pedig egy ilyen szép lányt gondolom randira kéne
meghívni először, de a csajozásnál a tesóm jobb nálam.. -halvány mosoly volt a száján, majd megfogta a kezem,amivel teljesen zavarba hozott.
-Ez jó poén volt..oké jót nevettem, hol a kandi kamera? Most úgyis szopattok.. -mondtam teljesen össze zavarodva.
-Ne is gondolj ilyenekre.. -mondta majd közelebb húzott magához és a másik kezével megfogta a derekam.Beleborzongtam.
Annyira jól esett az érintése.
A fejével a nyakamhoz jött közelebb és éreztem,hogy a szája a fülem körül volt.
-Tudod..nagyon felizgat ha egy lány zavarba jön.. főleg ha ilyen feltűnően... -suttogta, majd a szájával a nyakamat kezdte puszilgatni.
Nem hátráltam.Nem izgatott hogy konkrétan egy vad idegen sráccal enyelgek a gát közepén.
Az egyik keze az államnál pihent, míg a másik a fenekem környékén.
A fejét felemelte, és mélyen a szemembe nézett. Igazából most nem tudtam, hogy mi a franc történik.
VOUS LISEZ
Egy merész döntés...
FanfictionSZERKESZTÉS ALATT 16 éves Helen Blake totál szokatlan élete.Az egész egy nyaralással kezdődött ahol megismeri a Dolan ikreket,majd az egyikbe beleszeret. 16+