19.A verekedés

297 19 0
                                    

*Ethan szemszöge*

Ahogy megláttam,hogy Scott szája hozzá ér Helléhez,a pumpa rögtön felment bennem.
Oké tudom,nem járunk Hellel,de az hittem hogy ő is komolyabban gondolja a köztünk lévő kapcsolatot,mint ahogyan én is.
Nem akartam elkapkopdni ezt az egészet,utána meg csak az lenne hogy ki akarom használni ezt a
fantasztikus lányt.
Feléjük indultam,ökölbe szorítottam a kezemet.Láttam ahogy Hell ellöki magától a fiút,aki valami szarban a kis lökéstől
hátra esett,majd megpillantott engem Hell.

*Hell szemszöge*

Ahogy hozzá ért Scott a számhoz,nem csókoltam vissza.Én nem őt kedvelem.
Ellöktem magamtól(persze csak finoman,nem mint az akció filmekben),majd mikor jobbra pillantottam megláttam őt,
akibe teljesen belezúgtam.Az ütő is megállt bennem.Tudtam,hogy az összes esélyem elillant nála,mint liftben a macskafing vagy nem is tudom.
Álltam ott...teljesen lesokkolva..talán ha nem iszok,még ilyen keveset se,talán ha nem megyek megkeresni Scottot,talán ha nem megyek Scottal...
ez mind megsem történt volna.Ethant néztem ahogy állt ott előttem.Keze ökölben,ajkai enyhén elválltak egymástól,tekintetéből csalódás látszódott.
Grayson is megérkezett.Scott már éppen felkelőben volt a földről,mikor Ethan felé indult.
-Ethan nem kell a balhé,állj le!HALLOD?-ordított utána Gray.
Ethan csak Scott felé igyekezett,én meg megint földbe gyökerezett lábakkal álltam ott.Nem tudtam mit tévő legyek.

*Ethan szemszöge*

Nem tudom mi ütött belém.Vagyis egy szóval bírnám magyarázni:féltékenység.
Scottra vetetttem magam,majd ütni kezdtem.Tudtam jól hogy ebből milyen cikkek lesznek.Valahogy ezt jó ötletnek tartottam,pedig kurvára nem volt az.
Már láttam,hogy Scott orrából folyt a vér.Nem érdekelt.Hirtelen erős szorítást éreztem meg a karom körül.Gray volt az.
-Ethan...ne csináld ezt kérlek!-hallottam Hell hangját.Legszívesebben odamentem volna és szarrá csókoltam volna.De nem tettem.Dühös voltam.
-ETH,ÁLLJ LE!!NEM HALLOD,BAZDMEG?!-ordított Gray,már az elég erőteljes hangjával.

*Hell szemszöge*

Ahogy Gray lefogta Ethant,megláttam Scottot eszméletlenül fekve a földön.Mivel Grayson fogása miatt biztonságban éreztem magam,ezért lehajoltam az eszméletlen fiúhoz
és próbálgattam felébreszteni,kár volt.
Épp hogy lehajoltam,Ethan kiszabadult Gray szorításából és megint ütni kezdte Scottot,és eltalált engem is.


Sziasztok drágák! 😘
El sem hiszem, alig köszöntem meg az EGY ezer olvasót, de már a KÉT ezer talpát nyalogatjuk. Iszonyatosan jól esik minden eggyes ★, olvasó és hozzászólás!!
Királyok vagytok! 💞💞

Egy merész döntés...Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt