9.A rendőrség.

475 20 0
                                    

Mindenünket átnéztük,de sehol sem találtuk a telefont.
-Oké, nyugi emlékezzünk vissza... hol használtad utoljára? -kérdeztem.
-Talán a gáton... -mondta
-Akkor induljunk vissza -mondtam,majd elindultam a gát irányába.
-Ne... először had józanodjak ki valahogy... utána pedig van ilyen app szerűségem,amivel látom hogy hol lehet.-mondta

Már nyitottam is a bejárati ajtónkat,amit persze be is zártam, és rohantunk fel az emeletre. Igaz Amy nehézkesen, de feljutott. Rögtön a fürdőszobába vezetett az utunk, és a szőkeség beleállt a zuhanyzóba,ahol máris magára engedte a langyos, de inkább hidegebb vizet.
-És a ruhád?-kérdeztem
-Majd adsz te--mondta ezt,a hűs víz hatására már józabban.
Ameddig Amy fürdött,addig én az arcomat és a tarkómat vizesztem le hideg vízzel.
Már éreztem, hogy képbe vagyok teljesen,és a barátnőm is ekörül van.

A kijózanodott baratnőmnek, vittem ruhát,de mivel neki nagyobb a melle ezért adtam neki anyám melltartói közül egyet, majd bátyám póló közül is.(XDD)
-Ez kínos.. -mondta
-Nyugi már, senki nem tudja milyen melltartó van alattad, főleg,hogy még este is van,szóval nem is látnak majd..-mondtam -am örülj neki hogy nagy van neked -nevettem fel.
-Hát kössz -mosolyodott el -de ha nem lesz meg a telóm,anyámék kinyírnak.

A szobámba siettünk,ahol a laptopom felkapcsolásával rögtön az app oldalára kerestünk.Igazából ezután, nem tudom mit csinált Amy,én nem értek ennyit a technikához, de kiderült a pontos cím, hogy hol van a telefonja.
-Road Street 67.-mondta, amire én kérdőn néztem rá.
-Nem a gáton van...-mondta
-Hát akkor? -kérdeztem de már tudtam a választ
-A kocsiban-szinte egyszerre mondtuk.
-De hiszen ez nagyon messze van... -mondtam
-Nem baj, legalább kiderül,hogy most hol is laknak a fiúk...ja meg persze meglesz a telefonom is.-mondta.
Elindultunk tök sötétben,valahol az utca lámpájai is csak pislákoltak.
Sok..nagyon sok séta után végre oda értünk a Road Streetre ahol még várt ránk, közel 70 ház, hogy odaérjünk a megadott címhez.Gazdag környék az biztos... minden házban beépített medence, hatalmas autók parkolnak a garázs, vagy a ház előtt.
Végre odaértünk a megadott címhez. Az utca egyik legpuccosabb, legelőkelőbb házához, vagy inkább villájához.Kerítéssel körbe volt véve az egész épület és persze a garázs is az elkerített részen volt.

Kerítéssel körbe volt véve az egész épület és persze a garázs is az elkerített részen volt

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

-Most mi a faszt csináljunk?-kérdeztem.
-Bemászunk.-mondta full komolyan Amy.
-Te meghibbantál?Tudod mennyi őr meg ilyen íze lehet bennt? Meg tuti riasztós.-kérdezgettem
-Igazad van...de egyszer élünk.. és akkor nagyon -mondta, majd az egyik lábát átrakta a kerítésen.
-Te teljesen őrült vagy, gyere le onnan! -mondtam dühösen-ezért börtönbe is csukhatnak minket!
-Még az is jobb,minthogy a szüleim lebasszanak. -mondta átérve a kerítésen túlra.
-Ezt még megbánjuk... -mondtam -de különben is,tuti a kocsi is zárva lesz, azt meg nem törheted fel.
-De egy próbát megér, ne parázz már... -mondta
-Nem lett volna könnyebb becsöngetni és elmagyarázni a szituációt?-kérdeztem
-Majd mindjárt hajnali... azt se tudom hány órakor elhiszik ezt, az ikrek meg már tuti alszanak szóval őket ugysem ébresztik fel ez miatt hogy igaz -e -mondta -falazz nekem ha valakit látsz...inkább haggyuk, bújj el,én úgyis kijutok.

Nem szóltam erre semmit,csak leültem egy másik ház tövébe és vártam a baratnőmre.

                            •••

Már vagy úgy negyed órája várhattam,már kezdtem parázni hogy észre vették vagy valami,amikor egy autó közelített felém.Továbbra is ülve maradtam, nehogy valaki az ikrek családjábol legyen az.De ez a rendőrség volt. Az autó leparkolt mellettem, majd egy pasas szállt ki belőle.
-Jó estét kis hölgy! -mondta az egyik majd kiszállt a másik is a járműből.
-Jó estét.. -mondtam majd felkeltem a földről.
-Hogy hogy hajnalok hajnalán kint vagy itt egyedül? -kérdezte az aki másodjára szállt ki az autóból.
Már kezdtem volna kimagyarázni magamat, valami hazugsággal amikor a mögöttem lévő fa mögül kijött egy fiú.

Egy merész döntés...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant