18.A stadion mögött.

329 21 0
                                    

Jó olvasást Drágáim! :3

-Na Hellóó- lépett fel a színpadra Scott és a mikrofonba ordított.

Mindenki sikítozni és fütyülni kezdett,nem azért mert már rocksztár vagy valami,szimplán csak mert a stadion 90%-a részeg volt.

Bemutatkozott a banda nevében,amit mi persze valahogy nem hallottunk,és zenélni kezdtek.Uram atyám.Hogy milyen jól énekelt.Még így kicsit ittasan is libabőrös lettem a hangjától.

Az első sorban pogózni kezdtek és halandzsa nyelven ordított mindenki.

***

A koncert végén,hátra mentünk a színfalak mögé Scottot megkeresni,nem is értem hogy engedtek be minket...ja,hogy tök tök híres gyerekkel vagyok.. na az más.

-Eth...telefon van..-hívta félre Grayson a kezemet fogó fiút.

-Mindjárt jövök..-mondta majd elengedte a kezem.

Mi eközben Amyvel bevándoroltunk egy hosszú folyosóra,ahol megláttam Scottot az egyik nyitott ajtónál.

-Hatalmas voltááál-öleltem át kezemben egy pohár vodkanaranccsal.

-Na végre elértem a célom-viszonozta ölelésem.

Amy rögtön a dobos fiúhoz ment,nem is Scotthoz,amit furcsálva néztünk mindketten.

-ja,megint ivott..-nevettem fel.

-Gondoltam-mondta,majd felém fordult-figyelj,beszélhetnénk?

-Hát persze,most is beszélünk-mosolyogtam,mint a tejben tök.

-De úgy..kettesben...-mondta

-Persze,de figyelj,ugye nincs semmi komoly baj?-kérdeztem.

-Nincs semmi,csak ezt el kell mondanom-mondta.

-És mikor akarsz beszél...-kérdeztem volna ha nem ragadja meg a kezem és húz magával.

Egy sötétebb helyre érkeztünk,valahol a stadion mögött lehettünk.

-Figyelj,én..-kezdte el.

-Valami baj van?Nekem elmondhatod...-mondtam majd a vállára raktam a kezem.

De ő megragadott a derekamnál fogva és a következményeket leszarva közelebb húzott magához és megcsókolt.

*Ethan szemszöge*

-Jó..rendben.Akkor holnap.-mondta Gray a telefon túloldalán lévő ügyvédnek.

-Jah...-kezdtem bele.

-Holnapra terveztél be nekünk egy fotózást úgy hogy engem meg sem kérdeztél?-kérdezte,hangjában csalódás és düh volt.

-Teljesen kiment a fejemből bassza meg...-mondtam.

-De mi a faszért tervezel be nélkülem ilyen szarokat?-kérdezte majd a kezével rávágott a  mellettünk lévő kukás konténerre.

-Most egy ilyen kis faszságért dühöngsz?Normális vagy ember?-kérdeztem.

-Inkább Hagyjuk egymást.-mondta,majd elindult a stadion mögé,az autóhoz.

-El ne merd vinni a kocsit..-futottam utána.

Gray megtorpant előttem.

-Minden rendben?-kérdeztem,majd vele szembe fordultam.

-Hát ha ezt jónak neveznéd..-mondta majd az egyik irányba mutatott.Hell volt ott..és Scott...



Sziasztok!Rájöttem hogy egyre szarabb részeket írok :D
Szóval,aki még mindig olvassa ezt,annak tényleg nagyon köszönöm,ezzel is biztat,hogy mégse vagyok annyira rossz...író??XDd



Egy merész döntés...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora