*Hell szemszöge*
Egymást néztük.Teljesen elolvadtam a zöldes-barnás szemeiben,alsó ajkaim beharaptam mikor a tekintetemet a felső teste felé vezettem,majd ágyékára.Látszólag tetszett neki,hogy hol is jár a tekintetem,mivel fülig ért a szája.Én meg persze,mint mindig elvörösödtem,pedig annyira magabiztosnak éreztem magam.
-Imádom mikor...-kezdett bele,de közbevágtam.
-Kussolj Ethan Dolan!-mondtam,majd rávetettem a fiúra magam,aki a kissebb lökettől hátra zúdult a fekete bőrkanapéra.Nem csókoltam meg,pedig nagyon vágytam rá.Felette ültem lovagló pózban,ő pedig meglepett arckifejezésével elárult mindent.
Felpattant a fekvésből és megfordította a pozíciót:én kerültem alulra.
Megint egymást néztük,de még mindig nem szóltunk egy szót se.Kezeivel lefogta fejem felett a kezeimet,így a szabadulás egy volt a százhoz.
-Sajnálom,nem akartam fájdalmat okozni.Főleg neked nem.-mondta halkan,szinte suttogva.
-Semmi baj,hisz véletlen volt.Tudom...-most én kezdtem volna bele a második mondatomba de Eth az arcomat kezdte apró kis puszikkal behinteni.
-Mit..mégis mit csinálsz?-kérdeztem kuncogva hiszen csikis volt.
Nem válaszolt.Az orromat is puszilgatni kezdte.-Csak hogy biztosan meggyógyuljon.-mondta a bőrömre suttogva.Élveztem hogy velem foglalkozik.Nem mintha eddig nem foglalkozott volna,csak most ez most más volt.Hirtelen,halkan felszisszentem mikor az orrom egyik pontjához ért Eth szája.
-Ne haragudj-mondta,majd az arcomon keresztül közelíteni kezdett az ajkaim felé.
-Ha mégegyszer sajnálkozol,olyat teszek amit később talán megbánok.-mondtam huncut vigyorral.
-Állok elébe!-mondta majd már a szám szélét puszilta.Mikor már a számhoz ért volna,és mielőtt heves csókcsatába kezdtünk volna,meghallottuk hogy Scott nyöszörögni kezd mellettünk.
Felpattantunk a kanapéról,ezt fogjuk folytatni úgy is.Leguggoltam a másik kanapé mellé,majd megnéztem Scott homlokát.Gray épp megérkezett egy fagyasztott pizzával a kezében,...vagyis egy fél fagyasztott pizzával.Kérdőn néztem fel rá,ahogy Eth is.
-Bocsi,éhes vagyok,beraktam sülni a pizzát,és más jeges cuccot nem igazán találtam.-mondta.
-Ennyi erővel az egész fagyasztót idehozhattad volna.-poénkodott a mögöttem álló Eth vagyis próbált.
-Bazdmeg akkor odamész petting helyett és keresel te jeget.-mondta majd a kezembe nyújtotta a fagyos ételt.
-Nem pettingeltünk bakker,azt se tudod mi az.-válaszolta vissza.
-Nem unod még magad?Mert én már kurvára unlak.-mondta Gray,majd keresztbe tette a kezeit.
-aztakurva....-törte meg az ikrek veszekedését Scott,akinek rögtön a fejéhez tapasztottam a pizzát.
-hol vagyok..?-kérdezte bizonytalanul.
-Biztonságban,nyugodj meg Scott,Hell vagyok.-mondtam.
-Kibaszottul sajog a fejem,az orromon nem kapok levegőt.-mondta,majd hirtelen felült és mélyen a szemembe nézett.
-Minden oké?-kérdeztem ijedten.
-Haza kéne mennem.-mondta még mindig elveszve a szememben.
-Kizárt hogy az anyjáék így lássák őt.-mondta Ethan.
-Baj lenne ha megfürdetnénk itt?-kérdeztem.
-Nem,dehogy csak a pöcsét maga mossa meg.-mondta Eth és egy kacér mosolyt dobott felém.
-Ne aggódj-mondtam- még nem tartunk ott.
Direkt húztam az agyát,mire rögtön lekopott az arcáról a mosoly.
Scott megkapaszkodott a két fiú vállában,engem pedig navigáltak a fiúk hogy merre menjek ebben a hatalmas házban.Mikor nagy nehezen megtaláltuk a fürdőszobát,én álmélkodtam volna benne legszívesebben,de ez is még ráér később.
Scottot levetkőztettük,a boxer maradt rajta, majd elkezdtük rá engedni a langyos,de inkább hidegnek mondható vizet.A lefolyón lefolyt a már alvadt vér,kitisztultabb lett a tekintete és az arca is. Észrevettem,hogy egy csomó tetkója van.Különböző idézetek,minták..még egy kis péló is volt az oldalán.Miután megfürdött Scott,kicsit jobban nézett ki,majd Gray adott egy pólót neki,meg egy melegítő nadrágot.
Eth segített neki lefeküdni az egyik vendégszobában,majd magára hagyta.
-A pizzám!-futott Gray a konyha felé.
Én a fürdöszoba ajtónak támaszkodva bámultam a falra felakasztott képeket.Eth lassan odajött hozzám majd ő is az ajtóhoz támaszkodott.
-Van kedved filmet nézni?-kérdezte mosolyogva.
-Ha film közben nem dugsz meg akkor van.-válaszoltam,majd beharaptam az alsó ajkam...megint.
A karjával elém támaszkodott majd megfogta a derekam.
-Az még ráér.-mondta,majd megsimitotta az arcom és megcsókolt.Sziasztok drágáim.
Remélem tetszik nektek az új rész,rámjött az ihletroham,szóval máris írom a következő részt.
-puxi mindenkinek,köszönőm hogy olvassátok,és voteoltok.
Szivszivsziv
YOU ARE READING
Egy merész döntés...
FanfictionSZERKESZTÉS ALATT 16 éves Helen Blake totál szokatlan élete.Az egész egy nyaralással kezdődött ahol megismeri a Dolan ikreket,majd az egyikbe beleszeret. 16+