27.„Jó szórakozást!"

222 18 2
                                    

*Ethan szemszöge*

Mielőtt az ajtóhoz értem,mégegyszer végigpillanottam magamon.Beletűrtem a cipőfűzőm lelógó részét a cipőmbe,majd a csengő felé lendítettem meg a karom.Még mielőtt benyomhattam volna a kis gombot az ajtó mellett, hatalmas csapódással kinyílt mellettem az ajtó és egy férfi jelent meg előttem.
-Jó estét! -köszöntem a kezemet kézfogásra nyújtva.Kicsit kellemetlen volt, mivel nem azonnal viszonozta a kézfogást,de egy alapos végigmérés után rácsapta tenyerét a tenyeremre.
-Szervusz!
Tudtam, hogy ő lehett Hell édesapja, az arcvonásaik ugyan olyanok.
-Hell itthon van?- kérdeztem miután a kezeink szétváltak.Abban a pillanatban Hell jelent meg a férfi mögött.Akaratlanul is elnosolyodtam.
-Apu...-köszörülte meg a torkát.
-Itt se vagyok már.- mondta mosolyra húzva a száját és vissza belépett a házba,Hell pedig ki.
-Ne haragudj csak..-kezdett volna bele a lány, de most pedig egy nő ugrott ki a küszöbön kívülre.
-Szóval értem már, miért volt ez a nagy készülödés. -mondta felém fordulva és elmosolyodott.
-Bemutatom anyát, anya ő pedig itt Ethan.-mutatott felém,én pedig a hölgy felé emeltem a kezemet -Ethan,ő itt apa, apa ő itt Ethan.
-És hogyan szólíthatom önöket?-kérdeztem tarkóra tett kézzel.
-Lyzza és Rob.-válaszolt full kedvesen az előttem álló összekontyolt hajú nő.
-Örültem,hogy megismerhettem önöket.-mondtam, majd  Hellre pillantottam, hogy indulnunk kéne.Szerencsére rögtön vette a lapot.
-Na de mi már megyünk is,reggel majd jövök Dannel.-mondtam majd mind a kettejüknek egy puszit nyomott az arcukra.
-Jó szórakozást!-intett felénk Lyzza.
-Meglesz.-motyogta mellettem Hell,majd megvárta amíg kinyitom előtte a kocsi ajtaját.
Beszállás után még egyet dudáltunk amíg elhaladtunk a házuk elött,majd Hell rögtön szóra nyitotta a száját.
-Bocsi,de már a a nappaliból kiszúrtak hogy készülök valamire. -mondta a tekintetemet fürkészve -vagyis láttam hogy jöttél fel a lépcsőn és nem tudtam mit tévő legyek.
-Szóval nem mertél volna velem mutatkozni?-kérdeztem.Hangonban talán egy kis csalodás hangozhatott.
-Ne,ne értsd félre.Ők mindig kombinálnak,bármi van,és nem akartam hogy most is ez legyen.
Jobbra fordítottam a fejemet,és Hell szemeibe néztem.Azok az igéző szemek.
-Akkor jó.-zártam le a témát.Vagyis csak akartam volna.
Egy kissebb idő elteltével,mikor én már megint az útra koncentráltam Hell felsóhajtott.
-Ennyi?-kérdezte-Oké tudom hogy én is hibázok és most tök...
-Figyelj - szóltam közbe -mióta az ajtóba megláttalak már azóta azon gondolkozom,hogy hogyan  lehetne levarázsolni rólad a ruhát.
Hell kicsit összezavarodhatott,mert mikor ránéztem összeráncolt szemöldökkel nézett rám.
-Igen,baszott jól nézel ki.-mondtam,és lenyomtam az indexet.
-Köszi,igyekszem.-mondta zavartságában.
Az út nem tartott olyan sokáig,odaértünk a buli helyszínéhez,amelynél már a parkolonál is hallottuk a dübörgő zenét.
Leállítottam a kocsit egy kulcsfordítással,majd Hell felé fordultam.Egy ideig csak simán bámultam,direkt húztam az agyát.
-Itt vagyunk?-kérdezte és közben ki-ki tekintgetett az ablakon.
-Igen,de van még egy kis dolgom.-mondtam majd közelebb hajoltam.A fül tövére adtam pár puszit,majd rögtön a szájára tértem, s mindeközben a derekán tartottam a kezem.Nem tiltakozott,szint azonnal vissza csókolt.Kicsit hagyta magát de ez tetszett.Abban a pillanatban azt éreztem talán sose akarom ezt abbahagyni.
Áttértem a nyakára,ahol egy kis keresés után megtaláltam azt a bizonyos tökéletes pontot és megszívtam a bőrt.Hirtelen valaki a kocsi ablakát kezdte kopogtatni,amire mi egy szempillantás alatt szétválltunk.


Sziasztok drágáim!
El sem hiszem!Meghaladtuk a 4K olvasót!
Ez számomra tényleg elég hihetetlen,mert tudom magamról hogy nem írok a legjobban,de még ígyis olvassa egy csomó ember.
Köszönöm nektek! <3

Egy merész döntés...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora