Hi! Shpresoi t'iu pelqej ky kapitull. Do te doja t'i thoja @burbuqer ,qe me dergoi mesazh se historia eshte hedhur ne nje grup dhe duhet te jesh pjese e grupit qe ta lexosh historin. Falenderoi @eni061 qe voton dhe komenton gjithmon e para. Love you all <3
5.
Diten tjeter nuk doja te shkoja ne shkolle. Kisha nje parandjenje qe do te shkonte si mos me keq.Isha e rraskapitur.Bie dera dhe e di se kush mund te jete.Cate!
"Miremengjes!"-me pershendet me nje buzeqeshje qe nuk me pelqente fare dhe futet brenda.
"Cate, jo tani te lutem."-I thashe duke ferkuar syte qe te me dilte gjumi.
"Po ajo lule e bukur?"-pyeti.Ngela pa levizur dhe hedh syte mbi komodine ku e kisha lene.
"Oh..ajo..."-perpiqem te gjej ndonje fjale qe ti kthej pergjigje,por nuk e di ende a duhet ti tregoj te verteten.
"Luke eshte kaq I embel..Shiko cfare ngjyre te kuqe te bukur paska."-e merr dhe I mban ere. Nuk besoj se do me duhet te gjej nje justifikim tani."Nejse, cohu se do behemi vone per shkolle.Eja."-me terheq doren dhe me ngre. "Rruges do me tregosh gjithcka."-shton duke dal nga dhoma.Pohoj me koke dhe futem ne banjo.
~~~
Mberrim ne shkolle, qe kohet e fundit ishte bere vendi me I padurueshem ne bote per mua, dhe menjehere ndeshem me Luke.Ndihem e detyruar te buzeqesh dhe ta pershendes.Me shoqeron gjithe miresjellje drejt klases sime dhe rruges flasim pak.
"Ja ku mberritem.."-tha kur ishim para deres se klases qe ishte e mbyllur.
"Po."-dhe buzeqesha. Nuk dija cfare te shtoja tjeter.
"Si thua, shkojme ne kinema te shtunen mbrema?"-pyeti.
"Po, nese nuk kam asgje per te bere..Do te te telefonoj."-I thashe e sinqerte.
"Dakort, shihemi Beth."-me puth ne faqe dhe iken..Dhe une pa e kuptuar e ndjek me sy,teksa largohet derisa zbret shkallet.Nxjerr te gjithe frymen jashte, shtrengoj librat ne krahun e djatht dhe ngadal hap deren e klases. Nje second isha perpara deres,dhe sekondin tjeter shikoj qe dikush me terheq doren ne mes te koridorit si I cmendur.Sapo I shikoj floket si shkurre e kuptoj se kush eshte.
"Hey!!"-I therras,por s'ma ve veshin.Drejtohet nga banja e vajzave dhe futemi brenda te dy.Fale zotit qe nuk paska njeri. "A mund te ma shpjegosh si me terheq ashtu? Nuk jam lodra jote."-I bertas ne fytyre e acaruar.
"Te kerkova dje ne shtepi dhe nuk ishe."-tha ashper."Ku ishe?"-tani mu duk si kerkim llogarie.
"Cfare te intereson ty?!"-iu ktheva keq. Ai s'eshte babai im.Degjojme disa zera qe vine drejt banjes dhe me hipen paniku.
"Beth ketu je?"-u degjua zeri I Abby-t ne anen tjeter.Cfare te bej?? Ajo s'mund te me shikoj ketu me Harry-n...E terheq prej krahu dhe futemi ne banjo brenda.
"Shshshtt te lutem mos fol.."-I bllokoj gojen me doren time,por e ndjeva qe ai buzeqeshi lehte.
"Abby je e sigurt qe ajo eshte ketu?"-degjova Cate.
"E shikon sa telashe me hap?"-I peshperis Harry-t duke e pare ne sy.Ma ben me shenje qe te heq doren sepse do te thote dicka.
"S'do te ishim ketu,nese ti nuk do te kishe dal dje me Luke."-me thote me nje ton zeri shume te ulet,si une.
"Mjaft tani, dhe mos fol sa te largohen te tjeret."-I them dhe ul syte poshte duke mos e duruar me shikim e tij tundues.Ai buzeqesh serisht dhe me kalon duart rreth belit si per te me mbajtur.E ben me qellim,sepse e di qe nuk mund ti bertas.
"Cate, te betohem qe e pashe te hynte ne banjo me vajze."-I thote Abby.Me nje vajze? Nuk mund ta mbaj dot te qeshuren.
"Cfare ka per te qeshur?"-me thote Harry qe nuk I pelqen aspak fakti qe Abby e quajti nje vajze.Perpiqem te mbaj te qeshuren,kurse ai acarohet. "Ok,une do shkoj tu them atyre qe nuk jam nje vajze."
"Jo,jo,jo..te lutem..Do me futesh ne telashe."-e shtrengoj pas murit dhe nuk e le te dal.
"Me dy kushte."-thote dhe buzeqeshja I kthehet ne fytyre.Nuk po me pelqen aspak kjo gje.
"Fol.."-I them neper dhembe.
"E para, do dalesh me mua neser mbrema ne nje takim..."
"Cfare? As qe behet fjale."-pergjigjem e inatosur duke mos pranuar kushtin e tij.
"Dhe e dyta,-vazhdon pa ia ven veshin komentit tim.-Une mund te te puth ty sa here qe te dua per nje jave duke filluar qe tani."
"Me thuaj qe e degjova gabim."-i them me syte e habitur dhe zemren qe rrihte fort nga fjalet e tij.Harry mohon me koke dhe buzeqesh serisht.
"Jo, s'mund te ma kerkosh kete...Me kerko cdo gje tjeter,vetem kete jo."
"Dakort, une po iki atehere."-largon duart nga trupi im,behet pak serioz dhe shikon nga dera.
"Prit...-ul koken poshte, mbushem me fryme dhe marr guximin ta shoh ne sy.-Nuk kam zgjidhje tjeter apo jo?"-perpiqem ti mbush mendjen per here te fundit.
"Jo."-ishte gjithcka qe tha.
"Mire."-edhe une nuk I dhashe ndonje pergjigje te gjate,por atij I pelqeu gjithsesi.Nuk degjojme me zhurma,besoj se ato kane ikur.Dal jashte para Harry-t dhe nuk kishte njeri.
"Aty ke ndermend te rrish pergjithmone? Eja se nuk ka njeri."-I them e acaruar.
"Du ate bej dicka tjeter para se te iki."-thote dhe shikon nga buzet e mia.
"Qe sot?"-I pyes me nje ze ankues.
"Mire pra, e nisim qe neser."-me pergjigjet. Te pakten u tregua pak zemergjere. "Po ne faqe?
"Ti je nje maskara I vertet."-I them,por s'mund ta fsheh buzeqeshjen.Edhe ai qesh gjithashtu.
"Me jep nje puthje ne faqe dhe do te te le rehat per sot."
"Gjithe diten?"
"Te premtoj."-ngre duart lart dhe se kuptova si e besova nje si ai.Afrohem prane tij,I shikoj tere fytyren,zgjas pak koken dhe afrohem ta puth ne njeren faqe.Atehere kur une nuk e pres,ai kthen fytyren dhe une perfundoj duke puthur buzet e tij te buta.Largohem menjehere e zene ne siklet dhe I qelloj ne krahe.
"Idiot, cfare ben?"-I bertas,por jo me ze shume te lart.
"Ishte nje aksident, nuk e dija qe ti do me puthje ne ate moment."-justifikohet,por buzeqeshja e tij thote krejt te kunderten.
"Ti me acaron kaq shume."-ia kthej gjithe inat dhe dal jashte me shikim e tij mbi vete.
KAMU SEDANG MEMBACA
Trust no one (Harry Styles)\\Shqip
Fiksi PenggemarAjo eshte nje princesh.Nje dite ajo do te drejtoj Angline,edhe pse nuk e do kete. Ai eshte nje badboy qe do vetem te argetohet. Elizabeth Williams&Harry Styles Dy bote te ndryshme.... Nje histori e bukur dashurie..