1992
Hogwartsdaki ilk yılıydı genç kızın.Emin adımlarla ögretmenin ardından ilerlerken büyük salona girdiler.Profösor McGonnagal tiz sesiyle konuştu.
"Evet, şimdi seçmen şapka hangi binadan olduğunuzu söyleyecek.İsminizin okunmasını bekleyin ve sıranız geldiğinde seçmen şapkanın altına oturun-"
Hermione Granger derin bir nefes aldı.Ve okunan isimleri dinledi.
"Longbottom Neville" Kahverengi saçlı bir çocuk seçmen şapkanın altına oturduğunda şapka onun Gryffindor'a ait olduğunu söyledi.
"Weasley Ron."
Hermione çıkan turuncu saçlı çocuğu izledi.Çocuğun tatlı olduğunu düşündü. Onunla trendede konuşmuşlardı.Birde tuhaf yara izli çocuk vardı tabii.
"Gryffindor!" Diye bağırdı seçmen şapka.Gryffindor onu alkışlarken gözlerimi ondan çektim.
"Malfoy Draco." Çocuk seçmen şapkanın altına gitti ve şapka daha çocuğa değmeden bağırdı.
"Slyhterin!"
Daha sonra McGonnagal "Potter Harry." Diyerek ortamı sessizliğe bürüdü.Genç adam tereddütle yürüdu ve oturdu.
"Seni nereye koymam konusunda tereddütlüyüm.Bu garip.Cesursun bir Gryffindor gibi ama aynı zamanda kurnazsınbir Slyhterin gibi. Slyhterin'e ne dersin?Orada yükselebileceğine inanıyorum. Hayır mı?Pekala, senin seçimin.Gryffindor!"
Harry Potter alkışlanırken sonunda kızın ismi söylenmişti.."Granger Hermione."
Hermione emin adımlarla yürüdü.Korkmak onun doğasına aykırıydı.Hiçbir zaman korkmamıştı.Seçmen şapka başına koyuldu.
"Bu çok bariz değil mi?Çok asilsin ve korkusuzdan.Aynı zaman'da cesursun.Ama binan kesinlikle Sly-"
"Hayır." Diye fısıldadı genç kız."Slyhterin olmaz-"
"Neden böyle davranıyorsunuz ki?Pekala, Gryffindor."
Hermione bunu yapmak zorundaydı.İlk kez gördüğü yeşil gözlü adam ona bunu yapması gerektiğini söylemişti.Hermione çok net hatırlıyordu.
"Eğer Slyhterin'e seçilirsen itiraz etmen gerekicek.Şapkaya oraya gitmek istemediğini söyle.Anlayışlı olacaktır.Tamam mı?"
Ve Hermione kafasını sallamıştı.O adama bir güven duyuyordu.Ve bunun nedenini açıklayabileceğini düşünmüyordu.
Masaya oturduğunu yanında Harry'nin oturduğunu gördü.Çocuk dikkatle Hermione'yi inceliyordu.Hermione'nin yüzünde bir sırıtma oluştu.Harry bunu fark ettiğinde gözleri büyüdü."Ben..Ben sana bakmıyordum.Gerçekten..."
"Sorun yok, Potter.' Diye mırıldandı Hermione."Sorun yok."
Yanılıyordu.Sorun o Gryffindor'a seçildiğinde başlamıştı.
*******
1993
Harry Potter, Ron Weasley ve Hermione Granger gülüşüyorlardı.Hermione onlara ısınmaya başlamıştı ve arkadaşlıkları dahada düzelmişti.
"Snitch'i yakaladığımda Malfoy'un surat ifadesini görmeliydiniz." Dedi Harry ve bir kahkaha patlattı.
"O safkan bozuntusu gününü gördü. " dedi Hermione gülerken.O sırada Draco Malfoy'un onları dinlediğink bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Memories
FanfictionKızın gözlerinde hiçbir duygu kırıntısı yoktu.Karşısında korkudan titreyen kahverengi kıvırcık saçlı kıza bakarken yüzünde ufak bir gülümseme oluştu. "Lütfen yapmayın." Kızın titrek sesi onu dahada keyiflendirirken kıza bir adım yaklaştı ve başını...