5➰I ruined everything

3.8K 292 140
                                    

Gözlerimi ovalayıp zorla yatakta oturur duruma geçtim ve esnedim.Ayaklarımı yere sürerek kalktım ve okul formamı üstüme geçirdim.Saçlarımı düzleştirdikten sonra hala uyuyan Ginny'nin başına gidip kolunu salladım.

"Gin!Uyansana.Kahvaltıya gitmemiz lazım."

Ginny oflayarak bana sırtını döndüğümde iç çektim ve masada duran balkabağı suyuna baktım.

"Üzgünün Gin." Dediğimde bir an kalkacakmış gibi oldu ama uyumaya devam ettiğinde balkabağı suyunu alıp yüzüne attım.Ama rotam biraz şaşmış ve neredeyse bütün balkabağı suyu saçına gelmişti.Çığlık atarak kalktığında ben çoktan ortak salona gitmiştim.

"Hermione Granger!Bittin sen."

Hızla koltukta oturan Harry ve Ron'un yanına gittim ve onları ayağa kaldırıp dışarı sürüklemeye başladım.

"Çabuk olun.Gitmemiz lazım.Hadi"

Tahminlerime göre Ginny beni bulamadan önce 30 dakikam vardı ve ben bu vakti iyi değerlendirmek istiyordum

Onları çekiştirerek büyük salona götürdüğümde kahvaltının başlamış olduğunu gördüm ve gidip Ron ile Harry'nin arasına oturdum.

"Eğer beni korumazsanız kafalarınızı birbirine tokuştururum."

"Hermione,ona ne yaptın?" Dedi Harry sonunda konuşarak.

"Uyanmayınca yüzüne balkabağı suyu döktüm." Ron gözlerini devirdi

"Bu muyd-" dediği sırada gözlerimi kapattım ve devam ettim.

"Ama saçlarına geldi."

Ron ve Harry aynı anda ağızlarını şaşkınlıkla açtılar.Harry bir elini omzuma koydu

"Hermione,sen her zaman çok iyi bir arkadaş oldun."

Ardından Ron beni kendine çekti ve başımı omzuna tasladı.

"Seni sevmiştik." Dediğinde yüzümü buruşturdum ve başımı çekerek aynı anda ikisinde sert bir yumruk attım.

"Ah!" Ron inlerken ellerimi ikisine tutarak konuştum.

"Bu daha hiçti.Eğer,biraz daha saçma sapan konuşmaya devam ederseniz" dedim ve Slyhterin masasını gösterdim."Malfoy'a attığım yumruktan daha sertini yersiniz."

Harry ve Ron yutkundu ve başlarını salladılar.

"Güzel." O sırada büyük salonda bir kız sesi yankılandı.Ama daha sadece 12 dakika geçmişti .Nasıl bu kadar hızlı hazırlanabilmişti ki? Sesin kime ait olduğunu bildiğimden o tarafa bakmadan önce öğretmenlerin olduğu yere baktım ama hepsi gitmişti

"Hermione Granger."

Yavaşça gözlerinden ateş saçan kızıla döndüğümde ellerimi yukarı kaldırarak onu sakinleştirmek adına konuştum.Aynı zamanda ayağa kalkmıştım.

"Bak,buna gerek yok.Konuşarak çözebiliriz."

Bütün salonun bize bakması durumu biraz daha dramatikleştiriyordu.

"Bak hem ben senin en yakın arkadaşınım.Ben olmasam tek başına aptallarla," diyerek Ron ve Harry'yi gösterdim."Nasıl başa çıkacaksın?"

Lost MemoriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin