13➰He's coming

2.3K 176 35
                                    

Odada sakince bekleyen Ellie,yaptığı hatayı düşünüyordu.Onun zayıf noktası olmasına izim vermişti.Ve Lord bunu öğrendiğinde çok öfkelenecekti.Hemde çok.

Kapı gürültüyle açıldığında odaya gözlerindeki duygusuz ifadeyle Hermione,arkasından ondan daha sakin olan Harry Potter girmişti.Ellie gözlerini yukarıya kaldırdı ve ona bakan 2 çift gözle karşı karşıya geldi.2 gündür buradaydı ve odaya kızıl saçlı bir çocuktan,Ron Weasley,başka kimse gelmemişti.O da sadece yemek ve su getirmek içindi.

Daha önce Harry Potter'ı bu kadar yakında görmemişti.Kolundaki ölümyiyen işareti yandığında Lord'un bir şeylerin ters gittiğini anladığını anlamıştı.Seslice nefesini dışarıya üfledi.

"Gitmeme izin ver." Dedi fısıltı gibi çıkan sesiyle.

"İzin verelim,öyle mi.Sonra git ve Lorduna yerimizi bildir."

Kadın alayla güldü.

"Aptal çocuk,sence sizin yerinizi söylemek istesem,bunu onun yanına gelmeden önce yapmaz mıydım?"

Harry gözlerini Hermione'ye ,ardından kadına çevirdi.

"Tamam,bize amacını söyle."

"Amacım yok.Ben sadece Hermione'ye küçük bir ziyarette bulunmak istemiştim."

"Ama niye?" Diye bağırdı Hermione."Niye ben? Bu küçük ziyaretin niye Harry'e,Ron'a değilde ben? Niye sadece benimle görüşmek istedin?"

Kadın Kafasını öne eğdi bir süreliğine.

"Bir şeyler hatırladığını biliyorum." Diyerek Kafasını kaldırdı."Adımı hatırladın.Ne hatırladığını bilmiyorum ama onlar,onlar gerçekler.Hayal gücünün sana oynadığı bir oyu olduğunu düşünüyorsun ama değil,onlar gerçekti."

Harry Hermione'ye döndü.

"O neyden bahsediyor?"

Hermione gözleriyle kadına susması gerektiğini söyleyen bakışlar atıp Harry'e baktı.

"Hiçbir şey.Sadece kendini acındırmak için bir şeyler saçmalıyor."

Hermione kadının karşı çıkmasını bekledi.Ama onun ağzından sadece bir inleme çıkmıştı.

"Hey,ne oluyor?" Dedi Harry kadının yanına yaklaşarak.Ellie'nin ağzından daha güçlü bir inleme çıktı ve kollarını salladı.Harry yavaşça kadının kollarını katladı.Kızarmış ve kabarmış ölümyiyen işaretini gördüğünde geri çekildi.Kadın güçsüz bir şekilde kafasını kaldırdığında umutsuzca onlara bakıyordu.

"O geliyor." Daha sonra olayı açığa kavuşturmak için zorlanarak konuştu.

"Lord geliyor."

Harry gözlerini iyice açıp kadına baktıktan Sonra koşar adımlarla dışarı çıktı.Hermione ise gayet sakin görünüyordu.

Lost MemoriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin