Öncelikle söylemek istiyorum ki Harry Potter kitap/filmi ile bu kitap farklıdır
Ayrıca Prologue bölümüne 1995 kısmına bir ekleme yaptım.Okursanız sevinirim :)
1.Bölüm-Game On Malfoy
Hermione
Adımlarım yavaşça ortak salona doğru beni götürürken karşıma hiçbir Slyhterin öğrencisinin çıkmaması için dua ediyordum.Hiçbir zaman korkmamıştım ve hala korkmuyordum ama bana karışırlarken boş boş durmak beni sinir ediyordu.
"Hermione."Ron sesleniyordu.Yanıma hızlı adımlarla geldi .
"Dumbledore herkesi büyük salonuna bekliyor.Bir duyurusu varmış."
"Geliyorum."dedim kısaca.O önden giderken büyük salonun girişinde Draco ve Pansy ile karşılaştım.Ellerin istemsizce asama gittiğinde Pansy'nin tereddütlü bakışlarını fark ettim.
"Herm,ne yapıyorsun?"Dedi Ron bir bana birde sıkıca kavradığım asama bakarken.Elimi hızla çektim.
"Ah,sorun yok.Gidebiliriz." Kaşları çatık şekilde ilerledi.Arkasından yavaşça ilerledim ve Ginny'nin yanına oturdum.
"Ne duyurusuymuş bu?"diye sordum kulağına fısıldayarak.Okulun bitmesine 3 hafta kala ne söyleyebilirdi ki?Omuz silkti.O sırada Dumbledore asasıyla iki kere masaya vurdu.
"Çoğunuz ne olduğunu anlamadı.Ama ben olayı kısa keseceğim. Üç büyücü turnuvasının başladığını ilan edip Durmstrang ve Beauxbatons öğrencilerini takdim etmek istiyorum."
Öğrenciler sırasıyla salona geldiklerinde herkes yine meraklı bakışlarını Dumbledore'a çevirmişti.
"15.yaşına girmiş herkes Ateş kadehine ismini atabilir.24 saatiniz var."
Herkes Ateş kadehinin etrafına dizilmişti.İlk atacak kişiyi bekliyorlardı.
Karşımda oturan Harry'e baktım.Daha sonra Ron'a."Katılacak mısınız?" Harry yüzünü buruşturdu.
"Ben 15. Yaşıma basmama aylar var."
Kafamı salladım ve Ron'a baktım.
Omuz silkti..Çantamdan küçük bir kağıt çıkararak ismimi ve okulumu yazdım.Ayağa kalktığımda ne yapacağımı anlayan Harry ve Ron'da benimle birlikte kalktılar."Herm,emin misin?Demek istediğim bu turnuvada insanlar ölüyor."
"Korkak olma Harry."diye mırıldandım.
Arkamdan gelen sesleri dinlemeden Ateş kadehinin yanına gittim.
"Bunu yapabileceğine emin misin,Granger?Bence onu kadehe atamayacaksın." Draco Malfoy'un sesi kulaklarıma dolarken elinde kağıtla hemen karşımda bekleyen Malfoy'a ve etrafa baktım.Herkes bizi izliyordu.
Kaşlarını kaldırmış alayla bana bakıyordu.Sırıttım ve elimi kadehin içine doğru tuttum.Malfoy'un alaycı gülümsemesi solarken kağıdı kadehe bıraktım.Ve oradan ayrılırken arkamı dönmeden herkesin duyabileceği şekilde mırıldandım.
"Oyun başlasın,Malfoy."
******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Memories
FanfictionKızın gözlerinde hiçbir duygu kırıntısı yoktu.Karşısında korkudan titreyen kahverengi kıvırcık saçlı kıza bakarken yüzünde ufak bir gülümseme oluştu. "Lütfen yapmayın." Kızın titrek sesi onu dahada keyiflendirirken kıza bir adım yaklaştı ve başını...