15➰Lost-Part 1

1.8K 143 27
                                    

"Seni özlediğimi biliyosun,değil mi?" Dedi Draco gözlerime bakarak.

"Bana bir mektup bile yazmayan kişi mi söylüyor bunları?" Tamam,ona o kadar kızgın değildim.Ama bunu bilmesi gerekmiyor.

"Hey,hey.Durumları biliyorsun.Babam gözlerini üzerimden ayırmadı.Ve ayrıca annem mektuplardan şüpheleniyor."

"Ama öğrenmedi,değil mi?"

"Hayır,öğrenmedi.

Güldüm ve elimi yüzüne götürdüm.

"Bende seni özledim."

Dudaklarını büzerek bana baktı.

"Her zaman kaçak olarak mı görüşücez seninle?"

Omuzumu silktim.

"Eğer bizimkilere söylersek benimle bir yıl boyunca konuşmazlar.Artı olarak,seni döverler."

"Onları mı? Yine Ron belki ama Harry? O cılız bedeniyle ?Hiç sanmıyorum."

Kaşlarımı çatarak ona baktığımda bana masum bakışlarını atmaya başlamıştı.Dayanamayıp güldüğümde dudakları yana doğru kaydı ve sadece bana baktı.

Ve savaşın ortasında olsak bile onun bir bakışının bana her şeyi unutturabildiğini fark etmiştim.

*******

"Böyle bir hatayı nasıl yaparsın? Nasıl!"

"Lordum,ben"

"Kes sesini.Yaptığın aptallığın hiçbir açıklaması yok.Sana beklemen gerektiğini söylemiştim!"

Adamın sesinden sonra etrafa sessizlik hakim oldu.Ellie korkuyla geriye sindiğinde kocası da onu sakinleştirmek için kolunu tuttu.

"Pekala,madem her şeyi mahvettiniz,bu işi siz düzelteceksiniz.Onun geri gelmesini istiyorum.2 gün içerisinde."

"Tabiki,tabiki Lordum." Dedi Jason karısının konuşmasına izin vermeyerek.Yoksa işler çok daha kötüye gidebilirdi.

Jason ve Ellie Lord'un yanından çıkıp evlerine cisimlendiklerinde Ellie artık daha fazla tutamadığı göz yaşlarının akmasına izin verdi.

"Bizden nefret edecek.Ona bu hayatı yaşattırdığımız için bizden nefret edecek."

Jason karısına yaklaşık onu kolları arasına aldı.

"Bizi anlayacaktır.Lord'a karşı kimin ne şansı olabilir ki."

Ellie kafasını kocasının boynuna bastırıp daha şiddetli ağlamaya başladı.Dakikalarca ağladı.Ardından kafasını kaldırıp Jason'dan uzaklaştı.Yüzünü silerken karşısındaki adam ise ona hayretle bakıyordu.Hayatında gördüğü en güçlü kadınlardan biriydi.

"Onu nasıl geri getireceğiz?"

*****

Harry

Sabah kalktığımda başım o kadar ağrıyordu ki başımı yastıktan kaldırdığım anda geri düşmüştü.Hermione'ye inat olsun diye gözünün içine baka baka içtiğim içkiler sayesinde dün gerçekten sarhoş olmuştum.Düne ait neredeyse hiçbir şey hatırlamıyordum.

Zorla yataktan kalkıp banyoya gittim ve yüzümü yıkadım.Sendeleyerek banyodan çıktığımda biriyle çarpıştım.Bu kişinin Ginny olduğunu fark etmemle gözlerim hafifçe açıldı.

Lost MemoriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin