"Ve sen birgün anlayacaksın."
"Bizi gerçekten sevenlerin."
"Her zaman orada olduğunu ."
"Ve sen birgün anlayacaksın"
"Onların seni asla terk etmediğini."
Ron Weasley karşısındaki Ginny Weasley'i döndürürken aynı hareketi Harry Potter Hermione Granger 'a yapıyordu.
Hermione güldü ve tekrarladı.
"Bizi gerçekten sevenlerin," Yan tarafta dans eden Ron Weasley devam etti.
"Her zaman orda olduğunu."
En sonunda şarkıyı bitirdiler ve dördüde bir koltuğa çöktü.Nefes nefese olan Ron kazağını çekiştirdi.
"Eğer üstümde bu boğucu kazak olmasaydı daha rahat olabilirdim.
"Seni duyuyorum ." Diye melodik bir ses geldi mutfaktan.Molly Weasley.Ron homurdandı ve geriye yaslandı.
"Şikayetçi olma Ronald."Dedi Hermione hafifçe gülerek.Daha sonra kalktı .
"Odama gidiyorum.Duş alıp uyuyacağım.Size iyi geceler."
Diğerlerindende aynı lafları duyduktan sonra hızla odasına çıktı.Banyoya girmek üzereyken gözü masanın üstünde duran kalem ve kağıda takıldı.
"Hayır,Hermione .Hayır."
Noel tatili başlayalı 4 gün olmuştu.Bu seferki tatil nedeni bilinmeyen bir sebepten dolayı daha uzundu.Ama Draco Malfoy ona bir mektup bile yazmamıştı.Hermione ilk hamleyi ondan bekliyordu.Ama bu imkansız gibiydi.
Dayanamadı ve masaya oturdu.Boş kağıda birkaç saniye baktı ve kalemi mürekkebe batırarak kağıda getirdi.
Draco,
Öncelikle umuyorum ki orda her şey yolundadır.Bana neden mektup yazmadığını merak ediyorum.Üstelik gitmeden önce söz vermene rağmen.Herneyse,sadece iyi misin onu bilmek istiyorum.Bana geri yaz lütfen.Seni seviyorum.H.G
Hermione elinde tuttuğu kağıda baktı.Saniyeler içinde kağıdı buruşturup yere atarken kafasını iki yana salladı ve banyoya ilerledi.
➖➖➖➖
Salondan gelen kahkaha sesleri iki gencin yüzlerini buruşturmasana sebep oldu.
"Bu adamın kahkahasından nefret ediyorum." Diye söylendi Draco.Pansy onun koluna vururken elini ağzına götürerek susmasını işaret etti.
"Sessiz ol.Seni duyabilir."
"Umrumda mı sanıyorsun ?"
"Evet,en azından ölürsen umrunda olacağını düşünüyorum."
Pansy ima dolu bakışları Draco'ya yönlendirirken kapı açıldı ve Lucius Malfoy kapıda belirdi.
"Draco,buraya gel."
Draco Malfoy ve Pansy Parkinson bir adım atmışken Lucius eliyle Pansy'e durmasını işaret etti.
"Lord şuanlık sadece Draco'yu görmek istiyor."
"Onunla gitmek istiyorum." Pansy karşı çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Memories
FanfictionKızın gözlerinde hiçbir duygu kırıntısı yoktu.Karşısında korkudan titreyen kahverengi kıvırcık saçlı kıza bakarken yüzünde ufak bir gülümseme oluştu. "Lütfen yapmayın." Kızın titrek sesi onu dahada keyiflendirirken kıza bir adım yaklaştı ve başını...