Bol Dramione'li bir bölüm sizi bekliyor.İyi okumalar!!Yorum yapmayı unutmayın.
"Neden bütün iyi karakterler ölüyor ki?"diye sızlandım elinle gözümdeki yaşı silerken.Ron kolunu omzuma attı.
"Sadece bir fil-"
"Sakın!" Dedi Ginny birden."Bir film asla sadece bir film değildir.Bunu o kızıl kalın kafama sok,Ron Weasley."
Ron gözlerini kıstı ve Harry'ye baktı.Harry ona sus bakışı atınca ikiletmedi ve sustu.Onların bu halleri bana filmi unutturdu ve bende güldüm.
"Dumbledore bugün beni çağırdı." Dedi Harry dalgınca."Benimle yarın konuşmak istiyormuş.Galiba, Voldemort hakkında."
Yerimde doğruldum.
"Uzun zamandır bir atak yapmıyor.Ne planladığını merak ediyorum."
"Her ne planlıyorsa, iyi bir şey olmadığı belli." Ron gözlerini bir noktaya dikti.
Bu konuyu uzun zamandır açmamıştık.Voldemort karşımıza çıkmıştı ve Harry'yi öldürmeye çalışmıştı.Ama kimse bu konu hakkında düzgünce konuşmamıştı.Ayağa kalktım ve ellerimi çırptım.
"Olumsuz düşünmeyelim.Belkide sadece derslerinle ilgilidir." Değildi.Derslerle ilgili olmadığını hepimiz biliyorduk.
"Şimdi yataklara.Yarın yeni bir gün."
******
Sonraki gün normalde olduğundan daha kolay uyanıp hazırlanmıştım.Ginny'de kendinden beklenmeyen bir şekilde ilk seslenişimde kalkmıştı.
"Saçlarımı seviyorum." Diye mırıldandı ona baktığımda.Gülmeme engel olamadığımda şarkı söyleyerek hazırlandı.
Büyük salona indiğimizde Ron her zamanki gibi yemek yerken Harry Cho ile konuşuyordu ve gayet neşeli gözüküyordu.Yavaşça Ginny'e baktım.Kasıldığını görebiliyordum.
Ginny seçilmiş çocuğa aşıktı.Aslında ilk başta bunun bir takıntı olduğunu düşünmüştüm ama daha sonraları onun Harry'e olan bakışlarını gördüğümde gerçekten onu sevdiğini anlamıştım.Harry'e balo için Cho'yu ayarlamamın bir sebebi de buydu.Ginny bana tam olarak o andan sonra itiraf etmişti Harry'i sevdiğini.Normalde inkar edip dururdu ama o sefer kabullenmişti durumu.
Ginny'nin koluna girip ona en samimi gülümsememi sundum.
"Rahat ol." Diye fısıldadım sadece onun duyabileceği bir sesle.Gevşedi ve yüzüne bir gülümseme koyup beninle ilerledi.
"Günaydın." Dediğinde beni farketti ve başını salladı.
"Günaydın.Neden bizi beklemeden gittiniz?"
Ron dudaklarını büzdü.
"Ben belki Harry'e 'acıktım nolur gidelim' şeklinde yalvarmış olabilirim."
Başımı iki yana salladım ve gözlerimle Harry'i işaret ettim.
"Seçilmiş çocuğun Dumbledore'la konuşması gerekmiyor mu ?
Ron omuz silkti ve başını kahvaltısına indirdi.Ne yaparsanız yapın,Ron Weasley ve yemeği arasına giremezdiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Memories
FanfictionKızın gözlerinde hiçbir duygu kırıntısı yoktu.Karşısında korkudan titreyen kahverengi kıvırcık saçlı kıza bakarken yüzünde ufak bir gülümseme oluştu. "Lütfen yapmayın." Kızın titrek sesi onu dahada keyiflendirirken kıza bir adım yaklaştı ve başını...