23➰The Search

565 42 5
                                    


"Gerçekten saçmalık.Nasıl kaçabilir?" Yeşil gözlü çocuk odada artık boş olan sandalyeyi tekmelediğinde kapının önündeki kız olduğu yerde irkildi.

"Harry-"

"Bir şey bildiği yoktu zaten." dedi Ron Weasley kardeşinin sözünü keserek,çıldırmış gibi odada dolaşan arkadaşının kollarını tuttu. "Yeni bir çözüm bulmalıyız.Okul başlamadan önce Hermione'yi bulmamız gerekiyor."

"Nasıl?" Harry Potter öfkeli gözlerini Ron Weasley'e dikti. "Hiçbir ipucumuz yok.Ve şimdi elimizdeki tek kozumuz da gittiğine göre bana onu nasıl bulacağımızı söyler misin?"

Ron Weasley arkadaşını hiç bu kadar öfkeli gördüğünü hatırlamıyordu.Onu sakinleştirmeye çalışmaktan,içindeki siniri ve çaresizliği dışarı yansıtmaya fırsatı olmamıştı ama belki de böylesi daha iyiydi.Karşısında kaşlarını kaldırmış cevabını bekler bir şekilde ona bakan çocuğa ne söyleyebileceğini düşünüyordu ama aklına mantıklı bir çözüm gelmiyordu.

Hermione olsaydı şimdiye bir çözüm bulmuştu,diye düşündü.

"Bak,sinirlenmen bize hiçbir şey katmıyor.Ne kadar bağırırsan bağır,oturup mantıklı bir yol bulamadığımız takdir de hiçbir işe yaramayacak.Ayrıca," Ron Weasley kafasını kapıya doğru sallayarak karşısındaki çocuğun sonunda ona endişeyle bakan kızı görmesini sağladı. "Onu oldukça endişelendirdin.Yardımcı olmasına bile izin vermiyorsun.Biliyorum,onun da başına bir şey gelmesini istemiyorsun ama bu korkuyla yaşayamayız."

Harry bir süre kapının yanında onu inceleyen kıza baktı,sonrasında ise bakışları yanındaki duvara sabitledi.Ron çocuğu konuşturmaya çalışırken sorduğu sorulara cevap vermemiş,düz bir şekilde duvara bakmaya devam etmişti.

"Malfoy." Bir anda konuştuğunda iki kızıl da kaşlarını çatarak birbirlerine bakmışlardı.Ginny Weasley odanın içine girip abisinin yanında dururken Harry gözlerini duvardan çekip,karşısındaki ikiliye odaklanmıştı.

"Bu yaz onu Burgin ve Burges'de gördüğümüzde bir şeyler peşinde olduğu çok belliydi.Bunun olanaksız olduğunu söylediğinizi biliyorum ama-"

"Harry,Karanlık Lord'un kötü işler için Malfoy'u kullanacağını sanmıyorum.Okuldayken işe yaramaz olucak."

"Orada olmasının başka ne sebebi olabilir-"

"Harry," Ginny Weasley gözlerinde anlayışla çocuğa baktı ama Harry onu dinleyeceğe benzemiyordu.

"Eğer kaybolmasının sebebi Voldemortsa ve Malfoy onlardan biri olduysa Hermione'nin nerede tutulduğunu biliyor olabilir.Elimizdeki tek şansımız o."

"Bak,eğer dediğin gibiyse ve Malfoy bir ölümyiyen olduysa bile şuan onunla iletişim kurmamızın bir yolu yok.Elimizi kolumuzu sallayarak Malfoy Malikhanesine giremeyiz.Onu sadece okulda görebiliriz bu yüzden yine de 1 hafta beklememiz gerekiyor."

Harry sinirle iç çekti hızlıca odadan çıkarken arkasından bakan iki kardeşi umursamadan ölümyiyeni getirdikleri eski ve yıkılmış evden çıktı.Ginny ve Ron Weasley arkasından ilerleyip yanına yetiştiklerinde,üçlü hızlı bir şekilde ağaçlık bir alana girip Kovuğa gitmek üzere yürümeye başladılar.

Ancak her şey daha da kötüleşmek üzereydi çünkü Kovuğa vardıklarında,görecekleri şey bütün evi sarmalamış alevlerden başka bir şey olmayacaktı.

•••

Genç çocuğun gözleri büyük bir gürültüyle kapanan kapıya döndü birkaç saniye için.Saniyeler önce başlayan cisimlenmeler ve selamlaşmalar durmuş,en son Karanlık Lord'un da aralarına katılmasıyla sessizlik oluşmuştu.

Lost MemoriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin