Ushijima Wakatoshi (Haikyuu!!)

2.1K 143 8
                                    

Wybiła godzina szesnasta, a co za tym idzie rozbrzmiał ostatni dzwonek symbolizujący koniec lekcji. Dziewczyna bez pośpiechu zaczęła pakować do torby swoje książki oraz zeszyty.

Wyszła z klasy, i skierowała się w stronę szatni, by przebrać buty oraz ubrać swój płaszcz. Wychodząc z budynku, w tłumie ludzi dojrzała swojego chłopaka, który jak zwykle - z grobową miną - wpatrywał się w dziewczynę. Cóż, dzisiaj miała być dyskoteka na terenie szkoły, więc oficjalnie było niewelu uczniów.

- Przyszedłeś tutaj, chociaż to niezły kawał drogi? - uśmiechnęła się delikatnie, by następnie wtulić się w jego tors.

- Wiesz co?

- Hm?

- Powinnaś iść do Shiratorizawy.

- Znowu zaczynasz? - zaśmiała się.

- A nie mam racji? Łatwiej byłoby nam się spotkać - wolnym krokiem ruszyli w stronę jej domu.

- Może i masz, ale dobrze mi w tej szkole. A poza tym, nie mogę się przepisać w środku roku. I z tego co wiem, wszystkie drugie klasy mają komplet.

Para wykłócała się o to cały wieczór, aż chłopak nie musiał wracać do domu, chociaż i tam nie dawał jej spokoju.

Następnego dnia, tak jak zresztą codziennie poszedł po nią pod jej szkołę. Trzymał w dłoni pewne... Dokumenty? Widząc dziewczynę ruszył w jej stronę, i zamiast się odezwać podstawił jej pod nos dokument.

- Co to? - zagaiła.

- Wypełnij to.

- Ale co to jest?

- Dokumenty rekrutacyjne. - Podstawił jej kartkę pod nos - więc masz to wypełnić.

- Na następny rok?

- Na następne półrocze. Mówiłem, że powinnaśbyła pójść do Shiratorizawy.

Nawet nie wiedziała co powiedzieć, a wiedziała, że nie warto się z nim wykłócać, więc tylko skinęła głową.

____________________

Krótki, ale co poradzić, jak nie znam za dobrze tej postaci xddd

one shotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz