Kise Ryōta (KnB)

2.7K 222 20
                                    

Byłaś nową uczennicą liceum Kaijō, i w celu zapoznania się z innymi uczniami.

Nie byłaś z tego powodu zadowolona, ale niestety musiałaś.

Do wyboru miałaś klub koszykarski, albo klub piłki nożnej.

Dla ciebie wybór był prosty. Nie lubiłaś się zbytnio przemęczać i biegać jak idiotka za piłką.

Akurat na twoją niekorzyść, twój trener zachorował, i musiałyście mieć trening z chłopakami...

- [Imię]! Rusz się do cholery! -wrzasnął jakiś chłopak o dziwnych brwiach.

- Eh... Zamknij się...- mruknęłaś pod nosem i wstałaś wchodząc na boisko.

W pewnym momencie, ktoś na ciebie wpadł, i upadłaś na tyłek.

- Kh.. Uważaj jak biegasz kretynie! -wrzasnęłaś na całą salę.

- Eh... Przepraszam... Nic ci nie jest? -powiedział z lekkim uśmiechem i wyciągnął w twoją stronę rękę.

- Spadaj... -burknęłaś i wstałaś.

- Przeprosiłem przecież...

Wyglądał jakby zaraz miał się popłakać. Nie wiedzieć skąd, wyglądał jakoś znajomo...

- Kojarze cię... Tylko... Ty jesteś tym modelem? - przyjrzałaś mu się dokładniej.

- A co? Chciałabyś żebym ci pozował?

- Taa... Od razu nago... -parsknęłaś.

- No skoro chcesz... - mruknął pod nosem.

- B...Baka... -zarumieniłaś się - Żartowałam głupku...

- Heh... Wiem przecież. Ale tak czy siak, chciałbym się z tobą spotkać po treningu. Co ty na to? - schylił głowę by być na równi z tobą i lekko się uśmiechnął.

- Z...Zgoda... -sapnęłaś i cała czerwona uciekłaś do szatni.

one shotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz