Authors note

45.5K 3.5K 670
                                    

Γεια σου καινούριε (ή και παλιέ) αναγνώστη.

Αυτό τι σημείωμα είναι κάτι σαν προειδοποίηση πριν διαβάσεις την ιστορία μου.

Η οποία προειδοποίηση αν δεν τηρηθεί, θα πρέπει να υποστείς τις συνέπειες...

Νομίζω έχω γίνει λίγο creepy τώρα... Τέλος πάντων στο θέμα μας...

Μου αρέσει πόλη αυτή η ιστορία γιατί......γιατί μπορώ. Άντε γεια. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι από αυτή την πολυαγαπημένη μου ιστορία λείπουν δύο πράγματα...
































ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ!
-κυρίως τα σχόλια!!!-

So αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν έχεις σκοπό να διαβάσεις την ιστορία μου, καλό θα ήταν να μου άφηνες τη γνώμη σου κάπου... ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΕΛΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ PLENTY OF SPACE!

Should I calm down? Ok...

Τεσπα με λίγα -και πιο ήρεμα- λόγια, σημαίνει πολλά ένα, δύο, όσα θέλετε, σχόλια. *μην ξεχάσετε αυτό το κιουτικο αστεράκι*

Τέλος, Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στα κορίτσια που ψηφίζουν ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ τα κορίτσια που σχολιάζουν.

Όταν σχολιάζετε μου δείχνετε ότι υπάρχει όντως ενδιαφέρον για την ιστορία μου!

Κάτι ακόμα... Αν είσαι ghost reader, σταμάτα να είσαι ghost reader. Ξες γιατί? Γιατί πιστεύω πως στους ghost readers δεν αρέσει η ιστορία μου διότι δεν αφήνουν ούτε σχόλιο, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΣΤΕΡΑΚΙ!

Αυτά είχα να πω. Περιμένω αστεράκια ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΧΟΛΙΑ!

Καλή ανάγνωση









-Σταυρούλα, το θεακι 💁

The Bitch And The Player [Book 1]Where stories live. Discover now