Ζωή
Το κουδούνι χτύπησε αμέσως μόλις έφυγα από τον Αχιλλέα. Το τσούρμο των παιδιών άρχισε να τρέχει σαν λυσσασμένο, και ένα παιδί έριξε την καθηγήτρια των θρησκευτικών από τη σκάλα.
Καλά να πάθει η πουτάνα που μου έβαλε 10 στο διαγώνισμα. Μπορώ να πω ότι γέλασα λίγο.
Η Χριστίνα κατέβαινε τις σκάλες έχοντας αγκαζέ τη Ξένια και μιλούσαν. Τις πλησίασα με ένα χαμόγελο και σταμάτησα μπροστά τους.
"Εμ Χριστινάκι μου μπορώ να σου μιλήσω λίγο?" την κοίταξα με puppy eyes και φυσικά συμφώνησε. Ποτέ δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτό το βλέμμα.
Την τράβηξα από το χέρι και πήγαμε στο κέντρο της αυλής.
"Λοιπόν να σε ρωτήσω κάτι? Αλλά θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά." ξεκίνησα ήρεμα, πράγμα περίεργο για μένα. Μωρέ μπράβο μου!
"Εεμ οκευ..." με κοίταξε παράξενα και σταύρωσε τα χέρια της.
"Λοιπόν, μήπως ξέρεις από που βρήκε ο Αχιλλέας αυτή την ηχογραφημένη συζήτηση?" σταύρωσα και γω τα χέρια μου και άρχισα να χτυπάω το πόδι μου ρυθμικά.
"Ποιο ηχογραφημένο μήνυμα?" τώρα μας κάνεις τη πάπια εε? Μάλιστα...
"Αυτό που έδειξες στον Αχιλλέα." σήκωσα το ένα μου φρύδι και περίμενα την απάντηση της.
"Δεν έδειξα κανένα μήνυμα στον Αχιλλέα..." είπε και κοίταξε τα νύχια της.
"Αφού ο Αχιλλέας μου είπε ότι του έδειξες μια συζήτηση δικιά σου και της Έλλης." θα σε τσακώσω που θα πάει...
"Ααα εκείνο το μήνυμα? Ναι συζητούσαμε για τον Νίκο, και εκείνη τον έβριζε." πάντως στα ψέματα είσαι πολύ καλή Χριστίνα...
"Αφού ο Αχιλλέας και η Έλλη τσακώθηκαν επειδή και καλά η Έλλη τον έβριζε, πως μιλούσατε για τον Νίκο?" μισόκλεισα τα μάτια μου και την άκουσα να στραβοκαταπίνει.
"Χριστίνα... Τι μαλακία έκανες?" έκανα ένα βήμα μπροστά και εκείνη ένα βήμα πίσω. Σε πιασα τώρα...
"Ε-εγώ δεν έκανα κ-κάτι σοβαρό." την κράτησα σφιχτά από τον καρπό και την έσυρα κοντά μου.
"Δεν είναι τίποτα σοβαρό το ότι η Έλλη είναι σκατά?!" η φωνή μου άρχισε να δυναμώνει σιγά σιγά.
"Να σου πω κάτι? Εγώ το ευχαριστήθηκα. Ναι αυτό που άκουσες. Και ας μη μιλήσω για το σεξ που κάναμε. Ήταν. Απλά. Υπέροχο." είπε αργά και εμένα μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι.
ESTÁS LEYENDO
The Bitch And The Player [Book 1]
Novela Juvenil"Δεν θυμάμαι να είμαστε μαζί για να σε νοιάζει τι κάνω." είπα τσαντισμένη και χτύπησα το πόδι μου στο πάτωμα. "Ούτε το όνομα σου θα θυμάσαι σε λίγο." απάντησε και πριν προλάβω να απαντήσω όρμησε άγρια στα χείλη μου. Η Έλλη είναι μια κοπέλα 17 χρονώ...