Λίγη ώρα αργότερα βγήκα από τη μπανιέρα και τύλιξα μια πετσέτα γύρω από το σώμα μου. Έδεσα μια μικρότερη πετσέτα στα μαλλιά μου.
Άκουσα το κινητό μου να δονείται και έτρεξα στο δωμάτιο μου. Το πήρα στα χέρια μου και όταν είδα ότι το μήνυμα ήταν από τον Νίκο άρχισα να τρέμω.
Από : Νίκος
Γεια σου όμορφη ;) Σε 1 ώρα στη καφετέρια απέναντι από το παρκάκι οκ?Προς : Νίκος
Ωραία τα λέμε :)Άνοιξα τη ντουλάπα μου για να διαλέξω τα κατάλληλα ρούχα. Ακόμα να το πιστέψω ότι θα βγω με τον Νίκο!!!!
Τελικά κατέληξα σε ένα μαύρο τζιν, μια ροζ κοντομάνικη μπλούζα και μια μακριά γκρι ζακέτα.
Στέγνωσα τα μαλλιά μου και τα άφησα στο φυσικό σπαστό στυλ. Τέλος, φόρεσα τα μαύρα μποτάκια μου και βάφτηκα ελαφρά.
Η ώρα είναι 5:50 οπότε καλύτερα να πηγαίνω. Άρπαξα τη τσάντα μου και αφού πήρα κλειδιά, κινητό και λεφτά κατέβηκα τις σκάλες.
"Αγάπη μου που πας?"
"Να ληστέψω τράπεζα... Που νομίζεις ότι πάω ρε μαμά?! Βόλτα πάω!"
"Μάλιστα... Με ποιον?"
"Με τον Νίκο... Θα αργήσω μη με περιμένεις."
"Για κάτσε λίγο νεαρή μου. Τον γνωστό Νίκο? Τον κούκλο Νίκο? Τον--"
"Όπα ρε μάνα ηρέμησε! Ναι αυτόν τον Νίκο! Άντε φεύγω."
"Περίμενε! Πάρε τα σκουπίδια μιας και φεύγεις."
Ξυφύσηξα και πήρα τη βρωμερή τσάντα στα χέρια μου. Μόνο να μη με δει κανένας γνωστός γιατί μετά θα στραγγαλίσω κάποια...
Βγήκα από το σπίτι και αφού επιβεβαιώθηκα ότι το πεδίο είναι ελεύθερο ξεκίνησα για τον κάδο τον σκουπιδιών.
Λίγο πριν πετάξω τη σακούλα άκουσα ένα σπαστικό γέλιο και γύρισα απότομα πίσω μου.
"Είσαι η καινούρια σκουπιδιάρα της περιοχής? Αν μπορείς έλα να μαζέψεις και τα δικά μου."
"Ο μόνος λόγος που δεν θα αντιδράσω είναι γιατί σήμερα θα βγω με τον Νίκο όποτε αν σου είναι εύκολο, κάνε στην άκρη... Αχιλλούκο."
Και μπαααμ. Τον πέτυχα στο αδύναμο σημείο του. Ο Αχιλλέας μισεί να του βρίσκουν τέτοιου είδους παρατσούκλια.
Πέταξα τη σακούλα και συνέχισα ανενόχλητη τον δρόμο μου για τη καφετέρια.
Μπήκα μέσα και τα μάτια μου αμέσως καρφώθηκαν με τα δικά του. Αυτό που πάντα καταφέρνει και με μαγνητίζει με το βλέμμα του με σκοτώνει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Bitch And The Player [Book 1]
Ficção Adolescente"Δεν θυμάμαι να είμαστε μαζί για να σε νοιάζει τι κάνω." είπα τσαντισμένη και χτύπησα το πόδι μου στο πάτωμα. "Ούτε το όνομα σου θα θυμάσαι σε λίγο." απάντησε και πριν προλάβω να απαντήσω όρμησε άγρια στα χείλη μου. Η Έλλη είναι μια κοπέλα 17 χρονώ...