Το πρωί αντί για το ξυπνητήρι με ξύπνησε ένα μήνυμα. Πήρα το κινητό και είδα ότι πριν ένα λεπτό μου είχε στείλει η Χριστίνα.
Σήμερα
Από : Χριστίνα
Καλημέρα αγάπη♡ Θες να πάμε μαζί στο σχολείο σήμερα?Προς : Χριστίνα
Φυσικά γιατί όχι. Έλα από δω σε μισή ωρίτσα ♡Από : Χριστίνα
Οκευυ τα λέμεΣηκώθηκα από το κρεβάτι και αφού πλύθηκα άνοιξα τη ντουλάπα μου. Φόρεσα ένα φλοραλ φόρεμα με μια τζιν ζακέτα και τις μπορντό πλατφόρμες μου.
Άφησα τα μαλλιά μου στο φυσικό τους σπαστό και κατέβηκα στη κουζίνα. Η μαμά μου έφτιαχνε καφέ, ενώ ο μπαμπάς μου κοιμόταν ακόμα. Σήμερα έχει ρεπό ο τυχερούλης.
"Καλημέρα μαμά. Θα πάω με τη Χριστίνα σχολείο σήμερα." την ενημέρωσα και πήρα τη κούπα με τον καφέ στα χέρια μου.
"Εντάξει. Δε μου λες, πως τα πάει ο Αχιλλέας?" τώρα τι ήταν αυτό?
"Τι?" ρώτησα και καλά ανήξερη και ήπια μια γουλιά από τον καφέ μου.
"Μη προσποιείσαι ότι δεν άκουσες. Απλά ρώτησα τι κάνει ο Αχιλλέας." τι την έπιασε πρωί πρωί? Λες και έχω όρεξη να μιλήσω για τον Αχιλλέα...
"Ξέρω γω... Καλά μάλλον..." είπα αδιάφορα και την ίδια στιγμή χτύπησε το κουδούνι.
"Ήρθε η Χριστίνα φεύγω." σηκώθηκα βιαστικά από τη καρέκλα και έτρεξα ως τη πόρτα. Δεν έχω καμία όρεξη για τον κατακλυσμό ερωτήσεων της.
Άνοιξα τη πόρτα και τη πήρα μια μεγάλη αγκαλιά.
"Πάμε?" ρώτησε και εγώ έγνεψα καταφατικά.
Σε όλη τη διαδρομή ή Χριστίνα χάζευε το κινητό της, ενώ εγώ κοιτούσα τα παπούτσια μου.
"Και για πες, με τον Νίκο μιλάτε καθόλου?" ρώτησε και εγώ αμέσως νευρίασα στη θύμηση του μαλάκα.
"Αυτός ο μαλάκας να πάει να γαμηθεί. Για ποιο λόγο να μιλάω μαζί του?" ρώτησα ειρωνικά και την κοίταξα.
"Ξέρω γω... Δύο ολόκληροι μήνες περάσανε και ακόμα του κρατάς μούτρα?" τώρα τι κόλλημα είναι αυτό με τον Νίκο?
"Χριστίνα μου κατάλαβε κάτι. Δεν πρόκειται να του μιλήσω, ούτε να τον συγχωρήσω ποτέ. Γαμώ τη μάνα του θυμάσαι τι μου έκανε?!" άντε και νευρίασα πρωινιάτικα.
YOU ARE READING
The Bitch And The Player [Book 1]
Teen Fiction"Δεν θυμάμαι να είμαστε μαζί για να σε νοιάζει τι κάνω." είπα τσαντισμένη και χτύπησα το πόδι μου στο πάτωμα. "Ούτε το όνομα σου θα θυμάσαι σε λίγο." απάντησε και πριν προλάβω να απαντήσω όρμησε άγρια στα χείλη μου. Η Έλλη είναι μια κοπέλα 17 χρονώ...