"Τι θες Χριστίνα?" ρώτησα ξερά και ο Αχιλλέας την κοίταξε με αηδία.
"Γίνεται να μιλήσουμε λίγο?" είπε και με κοίταξε παρακλητικά.
"Όχι. Όχι δεν γίνεται. Πάμε Αχιλλέα." απάντησα αποφασιστικά και ξεκίνησα να περπατάω μπροστά.
"Ρε Έλλη σε παρακαλώ! Είναι σημαντικό!" τα τακούνια της αντηχούσαν στα αυτιά μου. Με ακολουθεί η πουτάνα...
"Χριστίνα ό,τι είχαμε να πούμε το είπαμε. Εγώ μαζί σου δεν πρόκειται να ξαναμιλήσω ποτέ. Ακόμα και να ήσουν το τελευταίο άτομο στη γη." χλεύασα και την κοίταξα απαξιωτικά.
Αλήθεια πιστεύει ότι θα καθίσω να ακούσω τις μαλακίες της μετά από όσα έχει κάνει? Αρχίζω να αμφιβάλλω για το υψηλό IQ της...
"Τουλάχιστον άσε με να σου το πω και μετά δεν θα σε ενοχλήσω ποτέ ξανά..." με ακούμπησε στον ώμο και της πέταξα το χέρι μακριά μου. Το μόνο που νιώθω για εκείνη είναι μίσος και αηδία.
"Χριστίνα, κατάλαβε κάτι. Ακόμα και να είχες καταπιεί βόμβα, και πάλι θα εξακολουθούσα να σε αγνοώ. Τώρα κάνε μας τη χάρη και φύγε." συνέχισα να προχωράω και άκουσα τα βήματα του Αχιλλέα πίσω μου.
"Ρε Έλλη... Μήπως θα έπρεπε να την ακούσεις? Ίσως όντως να έχει κάτι σημαντικό να σου πει..."
"Όχι Αχιλλέα. Έχεις ξεχάσει τι είχε κάνει? Δεν πρόκειται να της δώσω δεύτερη ευκαιρία." τα νεύρα μου τσατάλια πρωί πρωί.
"Καλά... Εσύ ξέρεις καλύτερα. Πάντως θα σου πρότεινα να την αφήσεις να σου πει αυτό που θέλει. Τέλος πάντων πάω στα παιδιά, τα λέμε μωρό." με φίλησε πεταχτά στο στόμα και πήγε στη παρέα του.
Αχιλλέας
Όσο προχωρούσα για να πάω στα παιδιά, κάποιος με σκούντηξε. Εγώ γύρισα και μόλις είδα το πρόσωπο αυτού που με ενόχλησε μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι.
"Θες κάτι ρε μαλάκα?" είπα απότομα και συνέχισα να περπατάω.
"Ξέρεις, δεν είναι σωστό να βρίζεις τον ίδιο σου τον αδερφό." είπε ειρωνικά και έσφιξα τις γροθιές μου.
Γαμώτο υπάρχουν παντού καθηγητές και δεν μπορώ να παίξω ξύλο...
"Δε πας να γαμηθείς λέω γω ρε?" επιτάχυνα το βήμα μου, αλλά ο πούστης συνέχισε να με ακολουθεί.
"Ρε Αχιλλέα να μιλήσουμε θέλω μόνο." είπε βαριεστημένα και εγώ γύρισα να τον κοιτάξω.
ESTÁS LEYENDO
The Bitch And The Player [Book 1]
Novela Juvenil"Δεν θυμάμαι να είμαστε μαζί για να σε νοιάζει τι κάνω." είπα τσαντισμένη και χτύπησα το πόδι μου στο πάτωμα. "Ούτε το όνομα σου θα θυμάσαι σε λίγο." απάντησε και πριν προλάβω να απαντήσω όρμησε άγρια στα χείλη μου. Η Έλλη είναι μια κοπέλα 17 χρονώ...