Άσχημη κοιμωμένη

20.1K 1.9K 678
                                    

"Τη γάμησες."

"Τ-τι?" αρχίζω και φοβάμαι λιγουλάκι.

"Είπα... Τη γάμησες."

"Αν νομίζεις ότι σε φοβάμαι είσαι πολύ γελασμένος φίλε μου." φυσικά και τον φοβάμαι!!! Του πάγωσα τα... Τα αυτά τέλος πάντων!!!

Άρχισε να με πλησιάζει απειλητικά αλλά εγώ έμεινα στη θέση μου. Σιγά μην του δείξω ότι τον φοβάμαι κιόλας.

Τα χείλη μας απείχαν χιλιοστά το ένα από το άλλο, σχεδόν ακουμπούσαν μεταξύ τους.

Είναι έτοιμος να με φιλήσει, το νιώθω. Κλείνω ασυναίσθητα τα μάτια μου και περιμένω με ανυπομονησία το φιλί που θέλω απεγνωσμένα να γευτώ.

"Παιδιά!!! Είστε καλά???" γαμώ το ηλίθιο μυαλό σου ρε Ξένια!!!

Απομακρυνθήκαμε αμέσως ο ένας από τον άλλο και στρέψαμε το βλέμμα μας στη Ξένια που όλο αγένεια διέκοψε το φιλί μας.

"Αν εξαιρέσεις ότι η φίλη σου μου πάγωσε τα αρχίδια, ναι όλα καλά." είπε ο Αχιλλέας με την ειρωνεία να στάζει από το στόμα του και εγώ κοίταξα οπουδήποτε αλλού εκτός από αυτόν.

"Έλλη, ζήτα συγγνώμη από τον Αχιλλέα." μου είπε η Ζωή σαν να με μαλώνει.

"Σιγά μη του ζητήσω συγγνώμη. Και καλά του έκανα βασικά. Να κάνει και ένα διάλειμμα. Όλη την ώρα βόλεϋ δωματίου παίζει, χρειάζεται και λίγη ξεκούραση."
στη τελευταία πρόταση τον κοίταξα γλύκα και τον χτύπησα φιλικά στο στέρνο.

Πήρα τη Ξένια από το χέρι και φύγαμε από κοντά του. Αρχίζω να ανησυχώ μήπως δεν ξαναδώ το φως της μέρας ποτέ ξανά εξαιτίας του.

Η Ζωή και η Χριστίνα βγήκαν μετά από λίγο από το κλαμπ και τους έκανα νόημα να έρθουν δίπλα μου.

"Ρε Έλλη τι έγινε πάλι? Εμείς για καλό κανονίσαμε τη βόλτα και εσείς οι δύο τα γαμήσατε όλα!"

"Ρε Χριστίνα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα. Εμείς οι δύο είμαστε εχθροί και θα παραμείνουμε εχθροί μέχρι το τέλος!"

"Αν θα παραμείνετε εχθροί μέχρι το τέλος, τότε γιατί πριν παραλίγο να φιληθείτε?" είπε η Ξένια πονηρά και τα μάτια της Ζωής και της Χριστίνας έγιναν σαν πιατάκια του καφέ.

"ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΛΕΕΙ?!?" φώναξαν μαζί και εγώ με τη Ξένια τιναχτήκαμε.

"Αυτό που ακούσατε. Τα πιτσουνάκια από δω παραλίγο να φιληθούν." είπε η Ξένια τη στιγμή που ήμουν έτοιμη να απαντήσω εγώ.

The Bitch And The Player [Book 1]Where stories live. Discover now