2.

1.4K 107 1
                                    

Часовете минаха бързо. Госпожа Иванова ни беше класна. През целия първи час зяпаше V, но той говореше с мен и не й обърна внимание.
В последното междучасие V тръгна някъде, но така и не го попитах.
Като свършиха всички часове отидохме в мола с V и той искаше да си купи нови дрехи за това и аз се раьходих с него.
V ?? - обърнахме се и двамата ,бяхме в H&M и едно момиче,изчервена като домат,ни спря.
Хей ! -каза момичето.
Хей. -отгивори V студено -извинявай нямам време,трабва да вървим - погледна ме -нали ? -явно искаше да кажа да.
Мда - отговорих бързо.
А-аз... Ъмм.. Забрави за днес! -каза момичето и си тръгна без да остави врме на V да отговори.
Ууу,драма !- казах през смях - таа,коя е тази ? Нова фенка ? Бившa при - той си сложи ръката върху устата ми и не успях да довърша.
Стига, не ми е нищо, днес каза че ме харесва или нещо такова - "или нещо такова" точно за това не съм му показал чувствата си, та той за момичета не се интересува, пък за мен... Може би си харесва някой ?
Не казах нищо ,а само го оставих и излязох а той ме последва и ме хвана за ръката. Защо излезе? - изглеждаше ядосан.
Не мислиш ли че се държа много злобно ? - отговорих и го погледнах - чудя се .. Ако ... Може би те ха-харесвах, ти така ли щеше да се държиш ? - казах, но веднага осъзнах и се отдръпнах. Защо ? Защо го казах ? Това беше много тъпо. Сега какво ? Да кажа че е шега? Не,така ще е много тъпо.
Какво ? - погледна ме и се личеше, че е шокиран - това е различно от твоето ! -каза и се изчерви леко. При това негово действие се усмихнах.
Шегувам се - казах и побързах да сменя трмата - хайде да се прибираме. - усмихнах му се тъпо и тръгнах без да чуя отговора му.

------
Хейй ,надявам се да ви хареса !
Ако някой чете хД
Мисля да кача нива глава скоро ,защото тук нищо не се случи.
:33

First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now