~В стаята на Куки; понеделник~
-от името на Куки-
Събудих се и Ви го нямаше? Тъй като днес няма училище ,със сигурност не отишъл да се преоблече или нещо.
Станах и отидох до банята ,не беше там. Отидох в кухни ята и го намерих с майка ми да прави чай.
-О ,добро утро!- дойде и ме целуна.
-Добро утро. Какво правиш тук?
-Закуска.- усмихна ми се.
-Защо не ме събуди?- попитах го ,а той ме гушна.
-Спеше много сладко за това.
-Мхм.. Та, какво ше закусим?-погледнах майка ми с усмивка. Напоследък сме малко близки.
-Ще ви направя палачинки.- усмихна се широко.
-Ммм обожавам палачинки!- каза Ви. А майка ми се усмихна.
-Аз ще си оправя стаята.- казах и тя кимна.
-Ще дойда с теб.- каза Ви. Качихме се в стаята ми и я подредихме ,дадох на Ви дрехи, за да се преоблече. Аз си останах с пижамата ,защото е много удобна. След като свършихме, слязохме доло. Тъй като майка ми не беше готова седнахме да гледаме телевизия. Майка ми ни извика ,отидохме ,седнахме и се нахранихме. След това помогнахме да оправи масата и се качихме в стаята ми.
Аз седнах да чета манга ,а Ви гледаше нешо в телефона. Дойде до мен и седна.
-Манга ли четеш?
-Мда. - той седна зад мен, прегърна ме и започна да ме целува нежно по врата.
-Съжалявам за вчера. Не знаех ,че те е страх.
-Няма нищо.- оставих лаптопа и се обърнах. Погалих бузите му и го целунах.____________________________________
~~~~ СЛЕД МЕСЕЦ ~~~~-от името на Ви-
Мина един месец, не съм притиснал Куки да правим нищо, защото не искам да го дразня. През това време ходихме на срещи, той се сдобри с майка си и се сближихме с Хоби и Джимин.Днес излизаме на среща ,всички заедно. Аз, Куки, Хоби и Джимин.
-Готов ли си?- попитах Куки. Той кимна и тръгнахме. Изглеждаше много красив! Отидох и го целунах.
-Хайде да тръгваме.- той се усмихна. Излязохме от къщата ми и се качихме в колата, майка му ще ни закара. Хоби и Джимин вече бяха в ресторанта като стигнахме. Седнахме с Куки един срещу друг.
Всичко мина добре. Збавлявахме се много. Джимин и Хоби не спряха да флиртуват. А ние с Куки просто ги гледахме. Джимин прошепна нещо на Хоби и той реши да станем. Бяхме вече два часа в ресторанта. Тъй като Хоби ни беше поканил ,той плати сметката.-До утре!- каза Джимин, той беше пиян вече.
-Чао~ каза Джънгкук и започна да се смее.
-Хайде ние да се приберем.- казах и извиках едно такси. Като стигнахме пред къщата на Джънгкук, той искаше да се кача с него, за това се качих. Качихме се в стаята му. Седнах на леглото ,а той дойде и седна върху мен ,целуна ме по устата страстно и си промъкна ръката под блузата ми.
-Хей, Хей. Нали не искаш--
-Искам! Когато казах ,че ме е страх нямах предвид никога да не го правим!________
Така, хора ще продължа в следващата глава ^•^
Ъмм и исках тази глава да е последна ,но реших да ви питам, та какво мислите?Надявам се да ви хареса!
Съжалявам за грешките!
YOU ARE READING
First Love [BoyxBoy]
Teen FictionФенфик за V и Jungkook, с части на Jimin x J-hope ^^