9.

1.1K 90 10
                                    

След като се преоблякох, закусах и си говорихме с Джимин и Хоп ,но те не споменаха нищо за вчера, за което се радвам. Не ми се говори за това. Та ние все още не се познаваме. А те ме приемат така добре. Наистина се радвам ,че се запознах с тях.
Ее ,хайде. Отиваме на училище. - каза Джимин ,докато слагаше чиниите и чашите в мифката.
Аз няма да ходя. - казах бързо, а Хоп ме погледна сериозно.
И защо ?- попита ме той.
Амии, първо -не искам да видя Ви ,ще ми поиска обяснение,а аз нямам такова. Второ искам да се изкъпя. - отговорих искрено. Така е ,трябва да се изкъпя. Мириша на цигари. Илл.
Изкъпи се сега. Ще ти дам дрехи, а за Ви ако не днес, та утре ще го видиш. Сигурно се притеснява. - добави Джимин без да ме погледне. -Отивай да се изкъпеш ,имаш пет минути да свършиш. После тръгваме. Хайде.- не ме изчака и се качи по стълбите до неговата си стая. А аз отидох да се изкъпя и както каза той след пет минути точно тръгнахме. Качихме се в колата и стигнахме след около 10 минути. Не исках да вървя сам. За това вървях с Хоп.
Видях Ви ,но той мен не. И така е по-добре. През всички часове седях на най-задния чин ,така че да не се виждам и Хоп седеше с мен.
Хайде да отидем да си купим нещо? - попита ме Хоп през голямото междучасие.
Добре.- излязохме от двора, като взехме и Джимин. Тези двамата не могат един без друг. Усмихвам се като идиот, вървейки зад тях. Иска ми се и ние с Ви да бяхме така. Изведнъж спряхме и аз се блъснах в гърба на Хоп.
Какво ста- спярх. Видях Ви. Защо? Не искам. Без да разбера започнах да тичам. А той след мен. Тичах ,защото не искам да ми каже, че не ме иска за приятел. Не искам. Ще бягам ,но искам Ви да ми е приятел.
Чакай ! Спри! - Ви викаше ,но аз така и не спрях. Излязохме от училище и аз се прибрах вкъщи ,а Ви не спря да звънни на вратата и на телефона.

:през това време при Хоп и Джимин:
Хоп: Няма ли да отидем след тях ? - попита притеснено той.
Джимин: Остваи ги. Все ще трябва да се сдобрят. А пак и може да е за добро. -каза и се усмихна ,после целуна гаджето си по устата бързо. А Хоп се изчерви леко.

–––––––
Хора, мисля другата глава да е от името на Ви ,какво мислите ? Или да го оставя от името на Куки?

Надявам се да ви харесва !
И съжалявам ако има грешки !
:33

First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now