Най-дразнещото нещо на света- алармата. Шибана аларма. Много ми се спи. Вчера като се върнах, четох манга, и не успях да се наспя. Заспах в 4:38 а сега е 6:00 сутринта. Ъххх ,училище! Сякаш учим нещо важно там. Станах от леглото след като изпсувах всички и всичко пред мен.
Искам да спя..! - говрих си сам в тоалетната.
Чух телефона ми да звъни,излязох от банята и вдигнах.
Да?
Къде си?! -Ви.
Оххх,обличам се, спокойно. След две минути ще съм доло.- казах и затворих без да чакам отговр. След някллко минути бях готов и итидох пред къщата на Ви.По-бързо!- извика той щом ме видя и тръгна.
Ъхххх..
Хайде нямаме цял час!
Охх, ти върви бързо, аз ще си вървя така. Сякаш ме интересува дали закъснявам. Тск. - казах и вървях бавно, Ви се обърна и ме погледна.Добре, извинавай! Просто не искам да закъснеем. - той дойде и ме целуна по устата. Не мога да повярвам целува ме за 'добро утро' колко съм мечтал за това!
Какво прави цяла нощ, че да ти се спи толкова?
Амии- дали да кажа ,че чета яой манга?- четох манга.
Ооо, откога четеш манга?Прочетох една и ми хареса.
За какво е мангата?
Гейове.
Оо.- само 'оо'? Той е гей ,нали? Защо 'оо'?
След 10 минути стигнахме в училище. Закъсняхме, но госпожата не каза нищо. Аз отидох на чина си и седнах, подпирайки главата си на чина. Хоп седеше до мен и ме поздрави.
Какво стана с Ви? -попита той.
Хмм, нищо. После ще ти кажа.Добре. Ще те питам така или иначе. -заамя се леко ,а аз само му се усмихнах.
Часа мина бавно, през цялото време гледах пода. Беше мръсен. Чистачките не си върлат работата добре. Чух звънеца и станах веднага. Имаме химия, стаята е по-широка и мога да седна на последния чин и да спя. И без това не учим нищо.Седнах там , а Ви и Хоп седнаха от двете ми страни. Ви си доближи главата до моята и ми прошепна:
Не може да спиш в час.- а след това ми целуна ухото. Да не иска да ме възбуди ?!
Скри си лицето, защото се изчервих. Той ми махна ръката и ме целуна по устата.
Много си красив така. - чух смеха на Хоп и се обърнах към него.
Какво? - бях изчервен и питах 'какво' след като Ви ме целуна, много съм умен..Много сте Lovey-Dovey от сутринта! - усмихна се широко.
Изчервявам се твърде много.Естествено, откога чакаме да станем гаджета, няма да изпуснем шанса си.- дръпна ме по-близо до себе си и се усмихна.
Радвам се за вас. Честито! -каза Хоп и ни се усмихна, след нато благодарихме ,той стана и седна до гаджето си, който го зяпаше до преди малко. И те не по-различни от нас. А ако няклй ни види ? Няма ли да ни се подиграват?
Хмм, като се замисля ,виждал съм доста лесбийки и гейове в училище. Но ме знам дали ги дразнят другите. На мен не ми пука, свикнал съм. Но ако ни кажат нещо, няма да млъкна.Искаш ли дайдеш у нас след училище?
Не мога, все още ърябва да купя онези лекарства за майка ми.
Не ги ли купи вчера?
Мързеше ме.
Ако на майка ти й стане нещо...- извъртях очи и той не довърши, каквото започна.- Искаш ли да ги купим заедно, ще ги дадем на майка ти ,а после ще дойдеш у нас?
Добре. Има аптека близо, ще ги взема от там.
Супер!- усмихна се широко.
Какво ще правим у вас?
Ще гледаме порно. -усмихна се отново.
Какво?!
Искам да видя гей порно. -каза. Ако иска да види гей порно ,да гледа сам. Аз за какво му трябвам.- А и може да пробваме нещо? - ето защо..
Нали--
Млъкнете най-накрая!- гопожата се ядоса и се развика на целия клас.- главата ми ме заболя от вас! Да не сте на училище за да говорите??
Сякаш ние искаме да ви видим лицето ви от сутринта!- някой каза ,но госпожата не го чу, за негово добро.
Ако още някой ще говори ,да излезе!След това никой нищо не каза, всички млъкнахме.
——————
Надявам се да ви харесва!
Не че е нещо голямо хддСъжалявам ,ако има грешки и че не качих по-рано.
:3
YOU ARE READING
First Love [BoyxBoy]
Teen FictionФенфик за V и Jungkook, с части на Jimin x J-hope ^^