След като се разделиха Хоп и Джимин ,аз и Ви отидохме при тях. Хоп ни видя и се усмихна, но фалшиво.
Ъмм.... Имате ли... Проблем с х..хомосексуалните ? - попита с тъжен поглед, разбирам го ,не иска от първия му ден да го намразят всички. Но си няма идея чв и аз съм. Няма да го призная скоро, мисля ..
Аз.. Аз нямам проблем. Любовтта си е любов. Няма значие дали е между две момчета, момичета или момче и момиче .- усмихнах се срещу Хоп и погледнах Ви. С него никога не сме говорили по тази тема. Надявам се да няма против, но щом се усмихвале преди малко ,би трабвало да няма..!
Амии... И аз, не искам да губя ориятели ,заради личния им живот! - каза Ви с усмивка - но наистина съм гладен -засня се неловко - ако искате ние ще си тръгнем или ще дийдете с наа ? - попута Ви. Хоп и Джимин се спогледоха.
Амии и аз съм гладен ,така че и аз ще дойда - каза Хоп - ами ти ? - погледна гаджето си.
И аз -усмихна се и го целуна по бузата ,а Хоп се изчерви леко- Амии аз съм Джимин, ориятно ми е - каза той като се обърна към нас.
И на мен ! - казах високо. Наистина ми беше приятно да знам че не съм единствения обратен! - Аз съм Джънгкук. Но мен наричай Куки. - казах и се усмихнах.
Аз съм Ви ,приятно ми е. - след това тръгнахме към закусвалнията, която беше извън училище. Оказа се че Джимин учи тук от 4 години. А Хоп се премести тук заради него. Сладкооо!!!
Взехми се кифли с шоколад и седнахме на една маса в едно близко кафене.
Яжте по-бързо! - каза Ви с пълна уста. - нямаме време, междучасието ще свърши след 5 минути.
Изядохме си храната и се върнахме. Качихме се в класните си стаите. Джимин имаше час с нас. Те с Хоп седнанха на последния чин. А аз и Ви един чин пред тях.
Амии.. Какво мислиш за тях ?- погледнах Хоп и Джимин зад нас, които си говориха нещо. И тайно се целуваха понякога.
Амии нямам нищо против тях.- погледна ги , а после добави - а и са сладки. - усмихна се мило той. - Ами ти ? - обърна се към мен.
И аз мисля че са сладки. А и щом се обичат ,нищо друго не е важно. Като се замисля никога не сме говорили за хомосексуални. - не е нужно да се замисля. Винаги съм искал да знам мнението му.Амии да. Няма какво да говорим за тях. Не е като да сме хомота ,нали? -.
------
Ами не е кой знае какво. Но се надявам да ви харесва !
:333
YOU ARE READING
First Love [BoyxBoy]
Teen FictionФенфик за V и Jungkook, с части на Jimin x J-hope ^^