16.

954 74 1
                                    

Часът свърши, никой не беше продумал нищо до края.  Имахме още 4 часа , а аз не исках да съм на нито един, но ще ми трябва бележка ,а аз нямам такава и ще ме мързи твърде много да си взема. В часовете само седях, в последния разказах за срещата ми с Ви на Хопи и той мниго се зарадва за нас. Наистина е много мил, радвам се че и той си има гадже и че се обичат много. "Искам да сме с Ви като тях" вингаи казвах това, а сега ние всъщност сме така. Мечтите се сбъдват! Толкова се радвам!
Ооо, като се замисля с Ви все още не говорихме нищо за това ,че иска да гледаме порно. Не искам да гледам, искам да сме сериозни. Гаджета сме едва от три дена.  Едва ли му се иска да правим секс повече от колкото на мен, ще чака.
Свършиха всички часове.

Хайде да отидем у нас.

Аууу, ти сутринта ме дърпаш тук, и като свършим ме дърпаш у вас, да не съм ти играчка ?

Може би.- усмихна се и ме целуна.

Ако ще гледаш 'нещо' ,гледай сам, аз не искам.

Що, срам ли те е ? - не ,естествено. Та аз съм гледал много.

Не ,но не ми се гледа. Излизаме от три дена. Не от години.

Охх, да ,все тая. Ела. - издърпа ме след себе си. Не казах нищо, няма да откажа да отида у тях. Но нищо няма да правим!
Влязохме в къщата му, майка му не беше там, май все още работеше.
Качихме се до стаята на Ви и той веднага се преоблече ,а на мен даде тениска и шорти, които обличам всеки път, като идвам. Удобни са. Взе лаптопа ,седна на леглото и ме дръпна пред него.

Пусни нещо.- каза и сложи лаптопа пред мен. Усетих как се приближава до врата ми!- Миришеш добре. -Взе лаптопа и го сложи на бюрото до леглото.

Да не си куче?- не ми отговори. Започна да ми целува врата. Ааа харесва ми, започна и да смуче, прегърна ме силно отзад ,за да не се отдръпна.

С-спри... Какво ще кажеш ,ако майка ти влезе?- попитах го, а той ме обърна.

Какво искаш да кажа? Ще кажа ,че си ми гадже.- гледаше ме в очите ,а аз се изчервявах. Лицето  му беше много близо до моето. Стоя така ,чакайки ме да го целуна. Видя ,че не го правя, и започна да се доближава, но пак спря , аз пак не направих нищо и той започна да се отдръпва. Знае, че искам да се целунем и го прави нарочно. Най-накрая аз ае доближих до него и го целунах, прегърнах го силно. 
Той си сложи ръцете на врата ми. Стояхме така доста време, той вкара езика се в устата ми,  и не мен ми хареса. Защото съм перверзен ,защо съм перверзен?? Исках да съм сигурен, че ме обича и ще остане с мен, а не така. Няма да се очудя скед два дена да иска да прави секс с мен.
При тези мисли се отдръпнах.

Това ми хареса! - Ви се усмихна широко и ме прегърна. - Чакай, на теб ти хареса ,нали?- ъххх, кой пита такова нещо?? И без това се бях изчервил, сега сигурно приличам на домат, отново.

Много си сладък!! -каза Ви и ме целина по челото.
След това просто седяхме и говорихме за тъпи неща. Майка му дойде и той й каза ,че сме гаджета, а тя не се очуди, след целувката не се очудвам.
Честити ни и изглеждаше зарадвана. Каза ,че е знаела ,че Ви е гей, защото е видяла историята на лаптопа на Ви и е видяла някои "неща".

————————

Надявам се да ви харесва!
Съжалявам ако има грешки.
;3

First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now