_________________^^Ви се беше настанил на дивана ,гледайки как малкия Хосеок спи.
-Колко си сладък..! Точно като Куки.- усмихна се.- Не мога да повярвам ,ме вече си на шест месеца. Времето наистина бързо минава.- той го целуна по бузата.
-Сега пак ще се събудиш! Отне ми дълго време да го накарам да заспи.- каза тихо Куки, като влезе в стаята.
Ви се засмя и го целуна.
-Просто искам да видя сина си. Така ли ще ми се караш?-Знаеш ,че не е това.
-Знам.- усмихна се и пак го целуна. -Ще излезем ли днес? Отдавна не сме излизали.- каза Ви ,целувайки нежно Джънгкук. Куки кимна и се усмихна. Ви придърпа Джънгкук по-близо към него и го целуна отново. Но този път по устата. Тогава Хосеок реши да ги прекъсне с палача си.
Ви и Куки се обърнаха и видяха Хосеок да плаче. Ви го вдигна и започна да си играе с него. Куки просто въздиша, мислейки как ще го накара да заспи отново. Ви забеляза това и го дръпна към себе си.-Виж го. Не може ли да го вземем с нас?
-Но..той е малък..
-Ние ще го пазим. Нали Хосеок? Ще си послушен ,нали? Ее ,ще го вземем ли?
-Добре.- каза Куки.
Ви се зарадва и го прегърна.След като се приготвиха ,те излязоха и отидоха с колата. Решиха да отидат в парка, тъй като Хосеок е малък. Къде другаде да отидат?
-Сега ако се разболее?- попита Джънгкук притеснен.
-Няма. Спри да се тревожиш.
Ви видя кафене и взе кафе за него и за Куки. След това седнаха на пейка.
-Времето е хубаво.- каза Куки.
-Така е.- усмихна се Ви.
-Толкова сте красиви.- каза Ви ,гледайки Куки ,прегърнал Хосеок.
Джънгкук се изчерви. За да смени темата веднага каза:
-Де да можехме да видим Хоби. Откога не сме се виждали..? Искам да му покажа Хосеок.- каза Куки и издиша.
-Да.. жалко ,че замина.. Не успя да види Хосеок.- каза Ви.
-Хайде да се снимаме и да му пратим.- каза Куки с широка усмивка. Извади си телефона и го даде на Ви.
-Усмихни се~
Каза Ви и се снимаха ,след това го пратиха на Хоби:
"Здравей~
Липсваш ни!!
Как си? Как е времето при вас?
Когато се върнеш ела у нас, ще видиш Хосеок, тъкмо и да видим Джимин~Джънгкук ❤️"
Хоби обаче не беше на линия ,за това Джънгкук си изключи телефона.
-след два часа-
Решиха да станат с Ви и да се приберат ,защото ставаше студено.
Хоби замина за да работи. Джимин също.
Като се прибраха, Куки видя съобщение от Хоби.
"Хеййй! Леле, как ми липсваш!!
Като се върна ще дойда първо при теб. Аааа ,искам да видя Хосеокиии!! Обичам ви.
Джимин, също ви праща много поздрави.Ще се върнем скоро. Не се тревожи.
❤️ "___________
Така, какъв странен край.Хммм, пиша това от наистина доста отдавна, не стана нищо ,мех лол
Все пак се надявам да ви хареса! ❤️
О, и , обожавам децата, затова реших и те да имат.
Cheesy tbh, и е осиновен.
Когато Ви каза че Хоби е сладък като Куки, не значеше че си приличат, а че и двамата са много сладки (?)Да, това е. Край~~
❤️ Благодаря ,че прочетохте. ❤️
YOU ARE READING
First Love [BoyxBoy]
Teen FictionФенфик за V и Jungkook, с части на Jimin x J-hope ^^