14.

977 80 2
                                    

: Ви :

Качихме се в колата. И Куки изглеждаше сърахотно. Не беше се облякал официално или нещо ,но изглеждаше много секси. Направо искам да го изям. Сигурен съм ,че без дтехи изглежда много повече от секси. Но той иска да сме като нормална двойка, да зпочнем от начало и блабла. Не го разбирам, честно. Откога искам да станем гаджета. Познаваме се от толкова много време. Били сме на толкова много срещи, не като гаджета ,но все пак. Дори и да излизаме сега ,не можем да се целунем на публично място. Може да го целуна пред къщата му или моята ,но там не минават много хора. Но както си иска той, ще направя. Изглеждаше твърде сладко ,като ми каза ,че иска да ходим първо на срещи, не можех да му откажа. Съжалявам ,че го изкарвам, кой знае колко момичета ще му се зашепят ,като видят, че върви с момче и е толкова красив! Исках да отидем някъде специално ,но не знаех къде. Толкова много мислех ,но ми хрумна само да отидем на кино или ресторант. Реших да отидем на кино и после да отидем на ресторант. Но първо ще се разходим в парка. Не съм специалист по тези неща. Не съм бил на много срещи. И не съм питал Куки за мечтаната му първа, но ще се радвам да му харесва. Парка беше малко далеч, за това използвах колата. А и на Куки му харесва.
Като слязохме от колата, хванах ръката на Куки ,а той се шокира, но после се изчерви. Ааааа ,толкова е сладкък!!!
Разхождахме се в парка и си купихме сладолед.
Искам с шоколад и мента ! - усмихваше се широко. Куки обожава сладолед ,още от малки като виждахме сладолед подскачаше. Сладкоо, нали !
Имаше сладки кученца, а аз ги обожавам и ги поглаихме заедно. Забелязах, че няма никой около нас и използвах момента да целуна Куки. Знам, че той иска нещата да вървят бавно, но не смятам да е както той иска сега. А и той ме обича ,нищо лошо няма да стане ако се целуваме.

—————
Надявам се да ви харесва!
Съжалявам ако има грешки !
Това е първа част на главата, но ме мързи да напиша до края. хД

:33

First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now